COVID-19 în MOLDOVA  Mai multe detalii

TEMELE PRINCIPALE Toate Știrile

mai multeminimizează

,,Apă-Canal Chişinău” își îndeamnă consumatorii să achite facturile online

,,Apă-Canal Chişinău” își îndeamnă consumatorii să achite facturile online

În contextul declarării stării de urgență în R. Moldova din cauza creșterii numărului de cazuri de infectare cu virusul COVID-19, S.A. ,,Apă-Canal Chişinău” îndeamnă consumatorii să achite facturile online.

Administrația ,,Apă-Canal Chişinău”, anunță că, în scopul respectării unor măsuri de prevenție și protecție a sănătății și integrității fiecărei persoane care vizitează Centrul comercial de asistenţă clienţi, activitatea centrului se realizează în program cu flux de acces redus.

„Furnizorul recomandă și încurajează consumatorii săi, ca în perioada următoare să utilizeze variantele de plată online a facturilor pentru serviciul public de alimentare cu apă şi de canalizare, reiterînd despre existenţa posibilităţii de achitare a facturilor cu termen valabil, precum şi a celor cu termen expirat prin intermediul internet banking-ului oferit de băncile comerciale și de contactare la distanță a S.A. ,,Apă-Canal Chişinău” pentru orice sesizare, pe care doresc să o comunice”, se arată într-un comunicat de presă al ,,Apă-Canal Chişinău”.


În scopul identificării alternativei vizitei Centrului comercial și asistență clienți, consumatorii se pot adresa la numerele de telefon: 022 256 634; 022 256 828; 022 256 939; 022 857 826 şi în scris, accesînd pagina web oficială www.acc.md (rubricile „Contacte”, „Servicii”, „Consumator”, „Lucrări de reabilitare” etc.).

De asemenea, angajații Departamentului dispecerat răspund non-stop la numerele de telefon: 0 22 256 666; 022 256 777.

Urmărește-ne pe Odnoklassniki, dacă vrei să afli mai multe

Ați găsit o eroare în text? Marcați-o și tastați Ctrl+Enter


Știrile partenerilor noștri
loading...

Sondaj Toate

load