X 
Transnistria stiri: 1381
Eurovision stiri: 501
Preşedintele stiri: 3996

A fost lansată o campanie de sprijin a turismului cu sloganul "Încă un Pic şi Ne-am Pornit"

4 mai. 2020,, 14:16   Societate
2515 0

Autoizolarea a stimulat la unii creativitatea şi aşa au apărut o mulţime de proiecte inedite.

Agenţia pentru Investiţii din Republica Moldova a lansat o campanie de promovare şi susţinere a turismului intern iar sloganul - Încă un Pic şi Ne-am Pornit - este provocarea lansată internauţilor pentru a dezvălui localitatea pe care o vor vizita imediat după carantină.

Prin această iniţiativă, cu toţii putem pune umărul la revigorarea turismului autohton.

Încă un pic şi ne-am pornit la Pohrebea, Văleni, Lalaova şi Ţipova. Acestea sînt printre cele mai populare destinaţii pe care doresc să le viziteze moldovenii după ridicarea carantinei. Iniţiatorii campanie spun că e doar un început. Urmează noi provocări după carantină, transmite tvrmoldova.md.

"Ne propunem să creştem fluxul vizitatorilor în R. Moldova, să stimulăm şi consumul produsului local tocmai de aceea campania a început cu un apel către toţi, pentru a redescoperi locurile care le vom vizita post carantină", spune Rodica Verbeniuc, director al Agenţiei pentru Investiţii.

Industria turismului a avut de suferit prin impunerea restricţiilor de circulaţie şi acum are mare nevoie de susţinere. Dacă prestatorii de servicii se bazau mult pe turiştii din străinătate, acum, cînd aeroporturile sînt închise, trebuie să se mulţumească cu turiştii autohtoni.

Directorul Agenţiaei pentru Investiţiii a mai spus: "La noi niciodată nu s-a lucrat pe un produs turistic local ce să se axeze pe turistul din R. Moldova. Şi să cunoască aşteptările turistului local campania de asemenea îşi propune să genereze interes din partea companiilor de turism".

Fondatorul blogului "Călătorii cu Gust", jurnalistul TVR Moldova, Vitalie Guţu, susţine că mai mulţi ghizi de turism şi-au resetat politica de atragere a turiştilor locali.

"Ghizii de turism din R. Moldova ştiu profilul turistului local ori virusul a dictat şi a impus ghizii din R. Moldova să-şi readapteze agenda lor şi să işi facă profilul turistului local", a spus jurnalistul Vitalie Guțu.

Pandemia a fost un punct de plecare şi pentru redescoperirea unor noi locaţii turistice în Republica Moldova.

"Locurile frumoase din R. Moldova nu sînt doar Orheiul Vechi şi vinăriile sau cramele din R. Moldova, sau lacul Beleu de la sudul ţării, ghizii deja se reorientează spre alte destinaţii şi obiective pe care poate nici ei nu le ştiau. Inclusiv eu voi susţine această campanie prin interviurile săptămînale", a adăugat jurnalistul.

Poţi face parte şi tu din campania naţională de susţinere a turismului local. Trebuie doar să te gîndeşti la un loc drag din Republica Moldova, pe care îl vei vizita după carantină, şi să îi pui pe Internet cu hashtagul "Încă un pic şi #neampornit". Postează fotografia şi povestea pe pagina ta de Facebook, cu sloganul acestei campanii.

0
0
0
0
0

Adăuga comentariu

500

Ați găsit o eroare în text? Marcați-o și tastați Ctrl+Enter

La ce etnie vă atribuiți?