O nouă lovitură pentru Vlad Plahotniuc

O nouă lovitură pentru Vlad Plahotniuc

Postul de televiziune PRIME TV, care aparține ex-liderului democrat Vladimir Plahotniuc, renunță la frecvența națională.


Lia Guțu, șefa Direcției Generale Licențiere, Autorizare și Monitorizare din cadrul Consiliului Audiovizualului (CA) a confirmat faptul că reprezentanții radiodifuzorului s-au adresat, recent, către autoritatea de reglementare cu o astfel de solicitare.


Guțu a precizat că CA urmează să examineze această chestiune în ședința publică din 4 noiembrie. „Ceva timp în urmă a renunțat Canal 2 la frecvența națională și acum PRIME. Urmează, în ședința din 4 noiembrie, să modificăm Anexa nr. 1 la Decizia CA nr. 37/119 din 20 august 2019 Cu privire la clasificarea furnizorilor de servicii media aflați în jurisdicția Republicii Moldova și deja ei nu vor mai fi naționali”, a precizat Lia Guțu.


De menționat că ministrul Economiei, Vadim Brînzan, a afirmat ieri, 31 octombrie, în cadrul unei emisiuni, că PRIME a anunțat Radiocomunicații despre faptul că renunță la frecvența națională. La întrebarea moderatoarei despre cauza acestei decizii, ministrul a afirmat că holdingul lui Plahotniuc (General Media Group) nu mai are suficienți bani pentru a-și acoperi cheltuielile. Acesta a menționat că posturile afiliate lui Plahotniuc (inclusiv Canal 2, care aparține consilierului său politic, Oleg Cristal) achitau circa 1 200 000 de lei pe lună pentru serviciile oferite de Radiocomunicații.


De asemenea, Brînzan a menționat că și Moldtelecom va modifica grila posturilor tv în serviciile de programe, conform unei proceduri legale, și că, astfel, radiodifuzorii lui Plahotniuc nu vor mai apărea pe primele poziții, ca pînă acum. Precizăm că, în prezent, pe prima poziția în grila Moldtelecom se află postul public Moldova 1.


Urmărește-ne pe Facebook, dacă vrei să afli mai multe

Ați găsit o eroare în text? Marcați-o și tastați Ctrl+Enter

Mai multe

Sondaj Toate

load