Cu ce s-a ales o familie după ce a cumpărat un cuptor electric

Cu ce s-a ales o familie după ce a cumpărat un cuptor electric

O familie din Chișinău și-a cumpărat un cuptor electric, însă acesta s-a dovedit a fi de calitate necorespunzătoare.

După ce li s-a livrat marfa, aceștia au testat funcționalitatea cuptorului indicîndu-i o temperatură de 250 °C, însă după timpul programat de 15 minute, s-a depistat că atît ușa din sticlă, cît și toată carcasa s-a supraîncălzit. Astfel, au decis să îl restituie magazinului.

Au depus o cerere prealabilă către administratorul întreprinderii, prin care s-a solicitat schimbarea aparatului electrocasnic cu un alt produs de calitate corespunzătoare. Revendicarea nu a fost satisfăcută, iar consumatorul a depus o petiție la Agenția pentru Protecția Consumatorilor și Supravegherea Pieței. În rezultat, agentul economic a satisfăcut revendicările consumatorului, restituindu-i contravaloarea produsului reclamat în sumă de 963 lei.

Urmărește-ne pe Odnoklassniki, dacă vrei să afli mai multe

Ați găsit o eroare în text? Marcați-o și tastați Ctrl+Enter

Mai multe

Sondaj Toate

load