În ce măsură publicitatea ne influențează alegerile (FOTO)

În ce măsură publicitatea ne influențează alegerile (FOTO)

Datorită marketingului și stereotipurilor impuse, mulți dintre băieții preferă culoarea albastră, iar multe fetițe optează pentru culoarea roz. Yoon este o artistă din Seul, care cercetează acest fenomen în seria de fotografii „The Pink and Blue project”.

„În Statele Unite, Coreea de Sud și în alte țări ale lumii, cele mai multe tinere preferă haine, accesorii și jucării roz”, spune Yoon. Artista mai menționează că acest fenomen este răspîndit în rîndul copiilor din diferite grupuri etnice, indiferent de mediul din care provin.

Tînăra crede că de mici sîntem influențați de publicitate comercială, care subconștient ne ghidează atunci cînd mergem la magazin după cumpărături. „Este vorba despre influența unor reclame comerciale destinate micilor fete și părinților lor. Mărcile universale cunoscute de Barbie și Hello Kitty, au evoluat într-o tendință modernă, prin urmare de la o vîrstă fragedă începem să percepem culoarea roz drept una feminină.”


Urmărește-ne pe Odnoklassniki, dacă vrei să afli mai multe

Ați găsit o eroare în text? Marcați-o și tastați Ctrl+Enter

Mai multe

Sondaj Toate

load