Terminale electronice de comandare a taxiurilor, pe Aeroportul Chișinău

Terminale electronice de comandare a taxiurilor, pe Aeroportul Chișinău

Pe Aeroportul Internațional Chișinău au fost instalate două terminale de comandă electronică de taxi, care în prezent lucrează în regim de testare. 

Potrivit unui comunicat al Aeroportului, terminalele au menirea de a îmbunătăți calitatea deservirii pasagerilor și a exclude transportul ilicit de persoane, relatează NOI.md. 

Terminalele sînt instalate în zona de primire a bagajului. Pe ecranul terminalului, în limbile română, rusă și engleză, se afișează informația despre numărul de autovehicule disponibile. Informația se prezintă separat pe clase, cu tastele ,,Standard” și ,,Confort”.

Informația despre numărul de autovehicule disponibile se actualizează în fiecare secundă. Atunci cînd intervin modificări, acestea momentan se afișează pe ecran. Dacă numărul de autovehicule disponibile de o anumită clasă este nul, această clasă nu se afișează pe ecran (nu se afișează tasta de comandă a taxiului de clasa corespunzătoare).

În cazul lipsei de taxiuri disponibile, se afișează informația despre lipsa la acel moment a autovehiculelor. Informația se afișează pe ecran pînă cînd în rînd devine disponibil cel puțin un taxi.

Pentru a comanda un taxi, este necesar de tastat ,,Standard” sau ,,Confort”, în funcție de clasa pe care o preferă pasagerul. După apăsarea tastei, se tipărește talonul cu informația despre autovehicul (clasa, modelul, nr. de înregistrare) care este disponibil.

Autovehiculul este disponibil un timp limitat (10-15 minute, care se poate modifica). Dacă pasagerul timp de 10-15 minute (se va determina după testare) nu s-a apropiat de taxi, comanda se anulează, iar taxiul se întoarce în rînd, ca „Disponibil”.

La selectarea limbii de comunicare și clasei autovehiculului, informația de pe talon se tipărește în limba selectată.

În cazul apariției unor defecțiuni în rețea sau lipsei de date, pe ecran se afișează informația că serviciul temporar este indisponibil.

În cazul cînd serviciul este indisponibil, la fel și pentru pasagerii care comandă taxi din sala de sosiri a Aeroportului, comenzile de taxi se repartizează de către dispecerii companiei (unul se află la ghișeu în sala de sosiri și altul – la parcarea special amenajată pentru autovehiculele „Taxi”).


Urmărește-ne pe Odnoklassniki, dacă vrei să afli mai multe

Ați găsit o eroare în text? Marcați-o și tastați Ctrl+Enter

Sondaj Toate

load