X 
Transnistria stiri: 1423
Eurovision stiri: 506
Preşedintele stiri: 4000

Ședința săptămînală a serviciilor primăriei Chișinău din 22 martie 2021

22 mar. 2021,, 08:30   Capitala
2335 0

09:15 // Primarul general al capitalei, Ion Ceban, mai în glumă, mai în serios, în cadrul ședinței de astăzi a ședinței operative a serviciilor primăriei a propus subalternilor să ducă în fața Guvernului Republicii Moldova o mașină de asfalt frezat.

Totul, după ce din cauza procedurilor legale de care se ocupă Ministerul Economiei, acum municipalitatea nu poate procura asfalt fierbinte pentru a începe procedura de plombare a drumurilor.

08:50 // Edilul capitalei cere ca în etapa a doua a campaniei de vaccinare să fie imunizate cadrele didactice din cadrul grădinițelor și a școlilor din capitală.

08.40 // În cadrul ședinței de astăzi a serviciilor speciale a primăriei, edilul capitalei, care în prezent se află în auto-izolare din cauza infecției cu COVID-19.

”Mă simt cît se poate de neconfortabil în condițiile în care nu avem alte soluții. Sînt sub supravegherea medicilor, am pneumonie bilaterală cu afecțiunea plămînilor. Eu sper să îmi revin cît mai repede. Știu că în primărie avem foarte mulți bolnavi și le doresc foarte multă sănătate. Sînt și eu în supravegherea medicilor, de joi utilizez sistemul Gira cu transmiterea datelor despre starea de sănătate în regim online. Este foarte ușor de manevrat cu el. Aici sînt introduse toate datele”, a declarat Ion Ceban.


Primarul general, Ion Ceban, convoacă pentru ziua de luni, 22 martie 2021, ora 08:30, ședința operativă a serviciilor municipale.
Ședința se va desfășura prin intermediul platformei de conferințe Zoom. Sesiunea va fi înregistrată și plasată pe pagina de Facebook a Primăriei municipiului Chișinău.

Ordinea de zi a şedinţei din 22 martie 2021:

1. Raport cu privire la măsurile întreprinse în vederea prevenirii infecției COVID-19 în rîndul populației municipiului Chișinău.
Raportor: Tatiana Bucearschi, șef al Direcției generale asistență socială și sănătate

2. Raport cu privire la menținerea ordinii publice.
Raportor: Lilian Luca, șef - adjunct al Direcției de Poliție a mun. Chișinău

3. Raport cu privire la întreținerea drumurilor publice.
Raportor: Sergiu Tomiță, administrator al Î.M. Regia „Exdrupo"

4. Raport cu privire la organizarea activităților de salubrizare a orașului.
Raportor: Serghei Carp, șef al Î.M. „Asociaţia de gospodărire a spaţiilor verzi"
Ion Burdiumov, șef al Direcției generale locativ-comunale și amenajare;

5. Raportul viceprimarilor de ramură pe domeniile pe care le gestionează.
Raportori:
Angela Cutasevici, viceprimar;
Inga Ionesii, viceprimar;
Ilie Ceban, viceprimar;
Victor Chironda, viceprimar

6. Raport cu privire la serviciul de evacuare a deșeurilor menajere din capitală.
Raportor: Dumitru Vulpe, șef - interimar al Î.M. Regia „Autosalubritate"

7. Raport cu privire la sesizările recepționate prin intermediul platformei electronice EU.CHISINAU.md.
Raportor: Adrian Talmaci, secretar interimar al Consiliului municipal Chișinău

0
0
0
0
0

Adăuga comentariu

500

Ați găsit o eroare în text? Marcați-o și tastați Ctrl+Enter

La ce etnie vă atribuiți?