Un hibrid delfin-balenă , descoperit în Hawaii

2 aug. 2018,, 01:32   Ştiinţă şi IT

Un animal hibrid compus dintr-un delfin şi o balenă a fost descoperit de către cercetători în Hawaii.

Descoperirea „extrem de rară” este cu atît mai unică datorită faptului că reprezintă combinaţie între două specii observat rareori în regiune.

În august 2017, specialiştii au realizat un studiu amănunţit în apele din Kauai, în care au fost observate speciile de delfini şi balene. Conform Tech Times, în cadrul celor 11 zile de observaţii, specialiştii au observat diferite specii, în total fiind realizate 37.727 de fotografii.

Însă unele dintre creaturi aveau trăsături morfologice ce aparţineau atît speciei de balenă Peponocephala electra, dar şi speciei de delfin Steno bredanensis. În urma analizării probelor de biopsie prelevate, specialiştii au ajuns la concluzia că este vorba despre un animal hibrid delfin-balena.

Specialiştii susţin că hibridul este rezultatul împerecherii dintre două specii, fiind considerat primul caz documentat de acest fel. Creatura denumită Steno bredanensis este atît de neobişnuită deoarece specia Peponocephala electra nu se regăseşte, în mod normal, în apele în care a fost observat hibridul.