Un astronaut a filmat lansarea unei rachete spaţiale (VIDEO)

29 noi. 2018,, 01:00   Ştiinţă şi IT

Filmele de la Hollywood ne-au arătat în ultimele cîteva zeci de ani imagini din ce în ce mai realiste din spaţiul cosmic, însă clipul pe care Alexander Gerst, astronaut pe Staţia Spaţială Internaţională, l-a publicat pe internet întrece orice efecte speciale pe care le-am văzut pînă acum.

Acesta urmăreşte lansarea unei rachete Soyuz de pe Cosmodromul din Baikonur, care a fost lansată către ISS pentru aprovizionare în urmă cu aproape două săptămîni,

Alexander Gerst este foarte activ pe rețelele sociale, în ciuda faptului că se află pe orbita Pămîntului la bordul Staţiei Spaţiale. Săptămîna trecută, acesta a publicat o fotografie în care anunţa că a găsit un set de dischete floppy uitate de astronauţi în urmă cu aproape 20 de ani, iar acum ne prezintă o filmare impresionantă, scrie go4it.

Acesta şi-a luat camera foto şi a făcut mai multe fotografii al lansării unei rachete de pe Cosmodromul din Baikonur, al cărei capsulă Soyuz trebuia să aducă la bordul staţiei spaţială o încărcătură de 2,5 tone de provizii şi echipament. Acest clip este mult mai impresionant, grafica computerizată fiind încă odată întrecută de simpla realitate captată de un aparat foto obişnuit.