Transnistria stiri: 1423
Eurovision stiri: 506
Preşedintele stiri: 3999

Twitter a lansat funcţia Spaces, care permite utilizatorilor să intre în camere virtuale în care pot purta conversaţii audio în timp real

5 mai. 2021,, 01:00   Ştiinţă şi IT
2941 0

Twitter a lansat funcţia Spaces, care permite utilizatorilor să intre în camere virtuale în care pot purta conversaţii audio în timp real.

Compania a început să testeze Spaces în noiembrie 2020, cu un număr limitat de utilizatori.

Luni a început însă lansarea funcţiei la nivel global pentru utilizatorii de iOS şi Android ai Twitter, care au 600 sau mai mulţi utilizatori.

Spaces este unul dintre primii intraţi pe o piaţă în creştere rapidă a conversaţiilor audio live.

Această tehnologie a atras anul trecut atenţia Clubhouse, un start-up care a cîştigat rapid popularitate în rîndul investitorilor în capital de risc.


Luna trecută, Facebook şi-a anunţat planurile de a crea acest tip de funcţionalitate pentru propriile sale servicii, iar Spotify a cumpărat recent Betty Labs, care creează o aplicaţie live-audio axată pe sport.

Aceste camere virtuale vor juca un rol cheie în obiectivul ambiţios al Twitter de a-şi mări baza zilnică de utilizatori activi la 315 milioane pînă la sfîrşitul anului 2023.

Iată cum va funcţiona Spaces: utilizatorii Twitter vor vedea apărînd bule violet în partea de sus a cronologiilor lor, atunci cînd au loc conversaţii live. Utilizatorii vor putea atinge acele bule violet pentru a se alătura unui spaţiu. Odată ajunşi în interior, utilizatorii vor putea trimite un tweet sau vor putea trimite mesaje gazdelor Space, sau vor putea solicita să vorbească.

În calitate de gazdă a unui spaţiu, utilizatorii vor avea capacitatea de a-şi modera camerele invitînd pe alţii, alegînd cine poate vorbi şi eliminînd orice problemă.

Luni, Twitter a anunţat, de asemenea, că lucrează la o funcţie viitoare numită Ticket Spaces. Această funcţie va permite utilizatorilor să creeze spaţii care necesită altor persoane să cumpere un bilet pentru a se alătura. Aceasta au rolul de a permite utilizatorilor să genereze bani din Spaces şi să îi stimuleze să găzduiască mai multe conversaţii audio live pe Twitter.

Gazdele vor cîştiga majoritatea veniturilor din vînzarea de bilete, în timp ce Twitter va păstra o sumă mică, a spus compania. Ticket Spaces vor începe să fie disponibile pentru un număr limitat de utilizatori, în lunile următoare.

0
0
0
0
0

Adăuga comentariu

500

Ați găsit o eroare în text? Marcați-o și tastați Ctrl+Enter

La ce etnie vă atribuiți?