X 
Transnistria stiri: 1422
Eurovision stiri: 505
Preşedintele stiri: 3993

Unii consumatori revin la programul normal de furnizare a apei

2 aug. 2022,, 18:45   Societate
2447 0

Începînd cu această săptămînă, toți consumatorii din orașul Sîngera și din satul Dobrogea revin la programul obișnuit de furnizare a apei, fiind asigurați cu apă la robinete 24/24 de ore.

Despre aceasta anunță SA „Apă-Canal Chișinău”, care precizează că programul special de furnizare se instituise în contextul lipsei de precipitații. Chiar dacă în ultima perioadă au căzut precipitații, administrația furnizorului îndeamnă consumatorii din cele două localități să consume apa rațional și doar în scopuri menajere, transmite IPN.

,,Ținem să vă anunțăm că, datorită ploilor, rezervoarele de înmagazinare ale SA „Apă-Canal Chișinău” sînt umplute la capacitate maximă, iar acest fapt permite funcționarea capacităților de pompare în regim normal și asigură alimentarea cu apă la parametri normali non-stop a locuitorilor din orașul Sîngera și satul Dobrogea. Întru asigurarea serviciilor de apă și canalizare fără întrerupere, specialiștii ACC monitorizează în permanență nivelul apei în Nistru. Stațiile de pompare a apei, Stația de Apă Nistru, Stația de tratare a apei, dar și alte instalații din dotare activează la parametri normali. Prin urmare, toți consumatorii operatorului sînt asigurați cu servicii de apă și canalizare de calitate 24 din 24 de ore”, a declarat Irina Gutnic, directorul general al ACC.

De la începutul lunii iulie curent și pînă în august, din cauza secetei, consumatorii din cele două localități au fost alimentați cu apă după un program stabilit de comun acord cu specialiștii furnizorului de apă și reprezentanții întovărășirilor pomicole din Sîngera, dar și alți locuitori.

Pentru a evita eventuale efecte negative cauzate de lipsa apei, „Apă-Canal Chișinău” le recomandă tuturor utilizatorilor să economisească apa. În cazul în care iarăși se va înregistra secetă și vor apărea din nou dificultăți în ceea ce privește furnizarea apei, consumatorii vor fi anunțați despre modificarea programului de alimentare. Pentru informații suplimentare sau alte sesizări, utilizatorii pot suna la numărul de telefon 022 256-666.

0
0
0
0
0

Adăuga comentariu

500

Ați găsit o eroare în text? Marcați-o și tastați Ctrl+Enter

Veți participa la recensămîntul în desfășurare, în Moldova?