X 
Transnistria stiri: 1380
Eurovision stiri: 499
Preşedintele stiri: 3988

Unde se pot adresa consumatorii de gaze care au observat erori în facturile de plată

15 feb. 17:00   Societate
2774 0

În cazul în care consumatorii finali de gaze naturale, deserviți de întreprinderile grupului „Moldovagaz”, consideră că valoarea facturii de plată recepționată pentru volumul de gaze naturale consumate nu corespunde consumului real înregistrat, pot să comunice acest fapt telefonic la call-centrul SA ”Moldovagaz” – 304 sau call-centrul SRL ”Chisinău-gaz”– 1305.

Despre aceasta a declarant președintele Consiliului de Administrație al SA "Moldovagaz", Vadim Ceban, menționînd că aceștia se pot adresa și la unul din oficiile comerciale, adresele cărora, precum și numerele de telefon, sunt disponibile pe site-ul https://www.moldovagaz.md la rubrica „Contacte".

O altă metodă este să expedieze o reclamație prin „Cabinetul personal al consumatorului”.

”Specialiștii SA ”Moldovagaz” sunt gata să soluționeze operativ solicitările parvenite din partea consumatorilor finali”, a declarat Vadim Ceban.

0
1
0
1
1

Adăuga comentariu

500

Ați găsit o eroare în text? Marcați-o și tastați Ctrl+Enter

Veți participa la recensămîntul în desfășurare, în Moldova?