X 
Transnistria stiri: 1423
Eurovision stiri: 506
Preşedintele stiri: 3996

Turiștii au povestit despre vacanța nereușită în stațiunile turcești

31 iul. 2020,, 16:06   Societate
4005 0

Mulți turiști care s-au întors din Turcia, povestind ce se întâmplă în stațiunile locale, menționează că vacanța lor a fost un eșec total.

Despre asta scrie mk.ru, menționînd că, după vestea reluării comunicării aeriene cu Turcia, mii de ruși, săturați de stațiunile rusești, au alergat să rezerve bilete.

Unii cetățenii și-au planificat călătoria peste hotare pentru luna august cu mult înainte de pandemie. Între timp, în căutare de profitului, operatorii ruși care au sărăcit în timpul carantinei nu se grăbesc să le spună turiștilor tot adevărul despre activitatea hotelurilor turcești. Ca urmare, rușii pot fi puși deja în fața faptului că nu vor fi cazați în hotelul pentru care au plătit. Iar noua opțiune ar putea să nu fie chiar atît de minunată precum cea din publicitate.

Cu o astfel de problemă, s-au confruntat deja cu turiștii din Belarus, cărora li s-a permis intrerea în țară cu o lună mai devreme. Afluxul de oaspeți din Rusia amenință doar să agraveze problema.

"Împreună cu soțul am zburat de la Minsk la Alanya pe 11 iulie", spune Tatiana.


"Pentru odihnă am plătit o mulțime de bani și, desigur, am ales cu atenție hotelul. Apropo, rezervarea am răcut-o încă iarna, iar înainte de plecare Agenția de turism ne-a asigurat că toate aranjamentele rămîn în vigoare. În cele din urmă, abia cînd am ajuns, în autobuz, am aflat de la însoțitor că vom fi cazați la un hotel total diferit la capătul opus al orașului, deoarece hotelul nostru este închis. În aceeași situație, împreună cu noi mai erau cîțiva zeci de turiști.

Deja după ce ne-am cazat, s-a constatat că hotelul în care am fost aduși, este mai mic decît cel rezervat inițial. Acest lucru se vedea și cu ochiul liber. Bufetul s-a dovedit a fi foarte slab, animații, în general, nu a fost, iar camerele erau curățate doar o dată la 3-4 zile. S-a dovedit că o cameră dublă aici costă cu aproape 30 de dolari mai puțin decît a fost indicat inițial în voucherul nostru, dar nimeni nu avea de gînd să ne întoarcă banii. Mai mulți turiști din grupul nostru chiar s-au adresat poliției turce, la discuții a fost chemat un reprezentant al operatorului. Dar s-a terminat totul doar cu faptul că drept consolare ne-au fost organizate excursii gratuite", - a spus femeia.

Potrivit ei, unii turiști care au nimerit într-o situație similară au mers mai departe și s-au îndreptat spre hotelul rezervat, care li s-au spus că este închis. Spre surprinderea lor, s-a dovedit că hotelul funcționează și primește turiști. Cu toate acestea, atunci cînd au încercat să verifice rezervarea, s-a constatat că aceasta lipsește sau a fost anulată de hotel din cauza overbucking-ului. Firește, operatorii din țara-expeditor nu puteau ști despre asta.
Agentul unei agenții de turism sfătuiește pe toți prietenii care merg să se odihnească în Turcia, să se asigure înainte de călătorie sau de a plăti pentru foaie să afle dacă hotelul ales funcționează și, dacă este posibil, să se asigure că pe numele lor în perioada dorită într-adevăr există o rezervare.

0
0
0
0
0

Adăuga comentariu

500

Ați găsit o eroare în text? Marcați-o și tastați Ctrl+Enter

© Business

Veți participa la recensămîntul în desfășurare, în Moldova?