Toate afacerile de succes o folosesc. Ce este telefonia IP și cum te ajută să-ți mărești rata de conversie ©

Toate afacerile de succes o folosesc. Ce este telefonia IP și cum te ajută să-ți mărești rata de conversie

Serviciul pentru clienți este absolut indispensabil pentru succesul companiei. Formula este simplă: cu cât este mai satisfăcătoare experiența clientului, cu atât mai mare este șansa de a obține o tranzacție reușită.

Dar ce reprezintă, de fapt, telefonia IP?

Este un mijloc de comunicare care folosește internetul pentru transmiterea vocii și a mesajelor vocale. Transmiterea vocii se face prin intermediul VoIP (Voice on Internet Protocol). Cu ajutorul acestui serviciu, puteți recepționa apelurile de la telefonul fix, mobil sau computer. În plus, distanța dintre vorbitori nu influențează în niciun fel costul apelului, ceea ce înseamnă că apelurile interurbane și internaționale vă costă cu mult mai ieftin. Nici calitatea legăturii nu este influențată de distanță, ci doar de cât de solicitat este canalul respectiv.

Ce impact poate avea integrarea telefoniei IP cu un CRM (plătit cum este amoCRM sau gratuit ca Bitrix)?

În contextul transformării digitale continue, programele CRM (Customer Relationship Managemenent) au devenit instrumente esențiale pentru îmbunătățirea serviciului pentru clienți. Integrarea CRM cu telefonie IP permite crearea unei centrale telefonice, în cadrul căreia puteți să monitorizați, să înregistrați și redirecționați apelurile de la clienți. Platforma Sipuni combină aceste servicii pentru a vă oferi o mulțime de funcții utile pentru afacerea dumneavoastră.

Cu ajutorul platformei Sipuni, care integrează CRM-ul companiei dvs. cu telefonie voIP, puteți să personalizați interacțiunea cu clientul, adică:

  • Puteți să creați scenarii individuale pentru fiecare tip de client.
  • Puteți să colectați în mod automat informații importante despre client în timpul apelului.
  • Să stocați informații în sistem pentru a obține o statistică exactă.
  • Platforma vă ajută să ușurați enorm munca managerilor, întrucât sistemul sortează clienții și direcționează apelurile de la aceștia către managerii responsabili.
  • Sistemul creează automat tranzacții pentru clienții existenți, ceea ce este comod, eficient și rapid atât pentru manageri, cât și pentru clienți

Sistemul de ingerare a telefoniei IP Sipuni beneficiază de tehnologie inovațională QoS, care permite păstrarea calității apelurilor la nivel înalt, chiar dacă rețeaua e ocupată și sunt multe apeluri simultan.

Procesul de interacțiune cu clienții este vital pentru dezvoltarea unei companii. Utilizarea la maximum a resurselor disponibile și organizarea perfectă, oferită de integrarea telefoniei IP cu CRM, pun bazele unei evoluții stabile. Cu ajutorul integrării sistemului de gestiune a clienților CRM, puteți să creați o bază de date a clienților și să monitorizați mai ușor apelurile pe care le primiți și apelurile pe care le efectuați.

De asemenea, cu ajutorul sistemului, puteți să vă asigurați că atunci când un client potențial sună la compania dumneavoastră, acesta nu va fi pierdut.

Citește-ne pe Twitter, dacă vrei să afli mai multe

Ați găsit o eroare în text? Marcați-o și tastați Ctrl+Enter

Advertorial.

Mai multe

Sondaj Toate

load