Strategia a fost elaborată cu suportul Uniunii Europene, prin intermediul proiectului “Misiunea Înalților Consilieri UE”, cu scopul principal de a stabili un cadru clar de interacțiune atît internă, cât și externă, dar și de a identifica canalele și instrumentele potrivite în acest sens.
La evenimentul de lansare a Strategiei, Directorul Serviciului Vamal, Igor Talmazan, a subliniat rolul important al comunicării pentru autoritatea vamală, prin stabilirea unui cadru clar de oferire a unor informații prompte și clare părților interesate și de stabilire a unor canale de interacțiune cu mediul de afaceri, bazate pe bună încredere.La rîndul său, Vasile Plămădeală, consilier pe probleme de comerț din cadrul Delegației Uniunii Europene în Republica Moldova, a menționat parteneriatul stabil de care se bucură Republica Moldova și Uniunea Europeană, în baza Acordului de Asociere, drept urmare UE fiind principalul partener comercial al țării noastre. O comunicare promptă, deschisă, a autorității vamale este esențială în facilitarea comerțului, iar UE de-a lungul timpului a sprijinit eforturile de modernizare a instituției.
Printre obiectivele Strategiei de Comunicare a Serviciului Vamal se enumeră dezvoltarea și implementarea canalelor de comunicare interne și externe; dezvoltarea și implementarea unui flux de informații bidirecționale.
Adăuga comentariu