Transnistria stiri: 1423
Eurovision stiri: 508
Preşedintele stiri: 4002

Serviciul Telefonul Copilului împlinește patru ani de activitate

6 iun. 2018,, 14:01   Societate
3976 0

Timp de patru ani, serviciul de asistenţă telefonică gratuită pentru copii, cu numărul 116 111, a înregistrat 27 784 de apeluri, dintre care 22 469 de apeluri unice şi 5 315 repetate, relatează Noi.md.

La Telefonul Copilului au apelat atît cei mari, cît și cei mici. Printre cele mai fecvente apeluri au fost cele de consiliere pe subiecte legate de comunicare, situaţii de hărţuire, probleme sentimentale, de relaţionare și, nu în ultimul rînd, pe subiecte legate de anxietate şi sexualitate.

Pe locul doi se situează apelurile de informare despre specificul serviciului, drepturile copilului şi modalităţile de cunoaştere şi studiere a acestora. Tot aici se regăsesc şi apelurile parvenite de la adulţi, interesați de procedura de solicitare a ajutorului material sau de informații despre stabilirea regimului de întrevedere cu copiii.

Potrivit Svetlanei Moisa, manager al serviciului Telefonul Copilului, din momentul lansării, Telefonul Copilului a înregistrat în total 1534 de cazuri suspecte de violenţă, neglijare, exploatare sau trafic. Numai în anul 2017 copiii au raportat 70 de cazuri de violenţă, 3 cazuri de neglijare, 3 cazuri de hărţuire online și încă 2 de abuz sexual online în scop de şantaj.

Timp de 4 ani, consilierii La Strada au ascultat și au auzit 18 739 de voci de copii.


De menționat că Telefonul Copilului este un serviciu gratuit, care activează în regim 24/24 pentru a oferi suport emoţional şi informaţional atît copiilor, cît şi părinţilor sau îngrijitorilor aflaţi în dificultate.

0
0
0
0
0

Adăuga comentariu

500

Ați găsit o eroare în text? Marcați-o și tastați Ctrl+Enter

La ce etnie vă atribuiți?