COVID-19 în MOLDOVA  Mai multe detalii

TEMELE PRINCIPALE Toate Știrile

mai multeminimizează

PRODUSE RECOMANDATE DE CĂTRE FARMACIA FAMILIEI, PENTRU SĂNĂTATEA INIMII TALE ©

Începând cu anul 2000, data de 29 septembrie marchează Ziua mondială a Inimii. Este o ocazie pentru a ne gândi mai mult la sănătatea noastră şi în special la inimile noastre.

E alarmant faptul că bolile cardiovasculare reprezintă principala cauză de mortalitate în toată Europa, atât la femei, cât şi la bărbaţi, potrivit Cartei europene a sănătăţii cardiovasculare.

De aceea, medicul-nutriționist, Sergiu Munteanu ne oferă câteva sfaturi pentru o inima sănătoasă și durabilă:

  • Excludem băuturile ce conțin substanțe energizante (cofeină) cum ar fi: băuturile energizante, cocktailuri și cele care în diferite combinații duc la suprasolicitarea și obosirea inimii.
  • Excludem produsele cu conținut mare de sare: carnea procesată, patiseria, semifabricatele, parțial murăturile, și nu folosim sare, dar condimente pentru a-i oferi un gust plăcut alimentelor. Aportul excesiv de sodiu duce la edeme, creșterea tensiunii arteriale și suprasolicitarea inimii.
  • Excludem produsele ce conțin grăsimi saturate și hidrogenate (maionezele, sărățelele, gogoșile, chipsurile, cartofii prăjiți, mai ales grăsimile trans. Majoritatea patiseriei din comerț, margarină, carnea procesată (salamurile, crenvuștile, safalade, mici, s.a.) duce la formarea plăcilor aterosclerotice și a trombilor intravasculari.
  • Optăm pentru produse ce conțin kaliu și magneziu așa ca: varza, morcovul, bostanul, sfecla, stafidele, prunele, curaga, caisele, cireșele, vișinele, măcieșul, murele. Kaliul împiedică formarea edemelor păstrând lichidele intracelulare, iar magneziul relaxează musculatura vaselor și previne hipertensiunea arterială.
  • Optăm pentru produse cu conținut majorat de Vitamina B sau normalizăm microflora intestinală, astfel ca ea să producă această vitamină prin consumul de cereale și făină integrală, terciuri cu fierbere (din bob întreg), legume ce conțin multe fibre (cruciferele – varza, broccoli, varza de bruxell, conopida ș.a.) și iaurt cu termenul de valabilitate până la 10 zile (este o bună sursă de microorganisme vii). Vitamina B normalizează metabolismul mușchiului inimii și ajută la oxigenarea calitativă a inimii.
  • Ținem greutatea sub control și mâncăm porții mici. Greutatea în exces suprasolicită inima și stimulează procesele inflamatorii, mesele copioase (adică stomacul dilatat) apasă asupra diafragmeii și fizic îngreunează lucrul inimii, în plus se excită nervul vag care perturbează activitatea cordului.
  • Optăm pentru produse ce conțin surse de Omega 3 calitative cum este ulei de alge, de krill de pește sau folosim suplimente alimentare cum este Bitonic Golden Oils Forte care conține ulei de alge cu concentrația maximă de Omega 3 în formă ușor asimilabilă. Consumul regulat de Omega 3 are efect antiinflamator (micșoreaza formarea plăcilor atersoclerotice și opturarea lumenului vaselor), efect anti trombotic (preîntâmpină formarea trombilor intravasculari și normalizează circulația sanguină) și efect spasmolitic (previne îngustarea vaselor sangvine). Toate acestea duc la activitatea armonioasă a inimii, micșorează suprasolicitarea ei și îmbunătățește oxigenarea.

Vă sugerăm să țineți cont de aceste sfaturi și inima D-stră vă va fi recunoscătoare.

Iar pentru a spori sănătatea inimii voastre și a celor dragi vă recomandăm câteva produse pe care le puteți include în regimul alimentar. Principalele beneficii pe care le au sunt reducerea nivelului de colesterol și a tensiunii arteriale, susținerea funcționării normale a inimii și întărirea sistemului imunitar.

Aveți grijă ce consumați și fiți sănătoși!

*Oferta este disponibilă în perioada 28-30 septembrie 2020, în limita stocului disponibil.

Urmărește-ne pe Odnoklassniki, dacă vrei să afli mai multe

Ați găsit o eroare în text? Marcați-o și tastați Ctrl+Enter

Advertorial.

Știrile partenerilor noștri
Mai multe

Sondaj Toate

load