Decizia a fost aprobată astăzi în cadrul ședinței consultative a experților de pe ambele maluri ale Nistrului, desfășurată la sediul Misiunii OSCE din capitală, transmite Moldpres.md.
Potrivit Biroului politici de reintegrare, în cadrul reuniunii s-a discutat subiectul gestionării corespunzătoare a podului de șosea, poziționat pe drumul expres M1 Frontiera cu România - Leuşeni - Chişinău - Dubăsari - frontiera cu Ucraina, km 129+810, care traversează rîul Nistru în apropierea orașului Dubăsari.Experții din domeniul infrastructurii drumurilor au prezentat situația referitoare la starea podului, gradul de uzură a coloanelor, erodarea elementelor metalice, rezistența seismică, precum și alte elemente privind condițiile de exploatare a acestuia. Totodată, specialiștii au subliniat că starea critică de avariere a podului impune în perspectivă reparația acestuia, iar în prezent experții recomandă impunerea limitei de viteză, a tonajului permisiv și păstrarea distanței între mijloacele de transport.
Podul din apropierea orașului Dubăsari a fost dat în exploatare în anul 1965 și reabilitat în 1997.
Adăuga comentariu