Transnistria stiri: 1381
Eurovision stiri: 501
Preşedintele stiri: 3996

Ni se restituie sau nu banii pentru un zbor anulat?

22 apr. 2018,, 12:15   Societate
7687 1

Atunci cînd visăm la o vacanţă sau la o călătorie, preferăm să ne-o planificăm din timp pînă la cele mai mici detalii.

Chiar şi aşa, sîntem destul de conştienţi că lucrurile se pot schimba între timp şi lua o cu totul altă întorsătură, bunăoară cum ar fi anularea zborului programat.

Cum procedăm şi cum aflăm dacă zborul ales a fost anulat am încercat să aflăm de la reprezentanţii companiei „Air Moldova”, care ne-au enumerat şi căile prin care fiecare pasager este informat despre anularea unui zbor.

„În cazul anulării unui zbor, serviciul Help Desk al companiei are responsabilitatea de a-i anunţa pe pasageri despre anularea zborului/cursei şi să iniţieze procedura de rerutare şi de informare a pasagerilor despre posibilitatea rambursării costului biletului. Pasagerul este informat despre anularea zborului prin telefon, prin e-mail, prin intermediul agenției în care a fost emis biletul sau printr-un anunț pe rețelele de socializare”, a specificat managerul relaţii publice şi publicitate din cadrul companiei „Air Moldova”, Mihaela Josan.

Potrivit Mihaelei Josan, compania este direct responsabilă de transportarea pasagerului pînă la punctul final indicat în bilet, iar în cazul unor anulări aceasta este obligată să ofere alternative de rerutare şi/sau rambursare a banilor.


Iar în cazul în care pasagerul nu acceptă opțiunea de zbor propusă de companie, el are posibilitatea sa-şi restituie costul total al biletului (segmentul de zbor nefolosit).

„Biletul se rambursează doar la agenția de la care a fost procurat biletul. În cazul procurării online a biletului, pasagerul îşi va primi banii în decurs de cîteva zile din momentul transmiterii mesajului cu solicitarea de rambursare. Însă dacă biletul a fost procurat de la agenţie cu achitarea în numerar, pasagerului i se va rambursa costul biletului în momentul solicitării”, a adăugat managerul relaţii publice şi publicitate din cadrul companiei „Air Moldova”.

Vă reamintim că, dacă aveți întrebări legate de anumite situații-problemă, ne puteți scrie pe adresa de email intreaba@noi.md, iar noi vom căuta răspunsuri la ele cerînd sfaturile specialiștilor în domeniul respectiv.

Pentru a vedea mai multe răspunsuri la întrebările arzătoare parvenite pe adresa redacţiei noastre, accesaţi acest link.

0
0
0
0
0

Adăuga comentariu

500

Ați găsit o eroare în text? Marcați-o și tastați Ctrl+Enter

La ce etnie vă atribuiți?