X 
Transnistria stiri: 1423
Eurovision stiri: 506
Preşedintele stiri: 4000

La Strada și-a încheiat activitatea de implementator al Telefonului Copilului în R. Moldova

17 ian. 2019,, 15:50   Societate
2080 0

Centrul Internațional La Strada Moldova anunță că, din 1 ianuarie 2019, nu mai implementează serviciul de asistență telefonică gratuită pentru copii (Telefonul Copilului) 116 111.

Potrivit unui comunicat de presă, decizia derivă din însăși strategia de dezvoltare a organizației, din ritmul în care a ajuns să activeze Programul Copii al Centrului La Strada, dar și din experiența unică pe care au acumulat-o specialiștii Programului.

Ana REVENCO, Directoarea Executivă a Centrului Internațional La Strada explică decizia luată de curînd: „Astăzi, subiectul siguranței online în Republica Moldova încă nu e înțeles pînă la capăt, nu e recunoscut ca prioritate. Sînt prea puțini specialiști pregătiți și dispuși să ofere suport și mecanisme concrete de prevenire și, mai ales, asistență specializată. Tot mai mulți copii sînt expuși riscurilor în spațiul virtual: pe de o parte, crește cantitatea materialelor care conțin abuz sexual asupra copiilor, pe de alta - vîrsta copiilor afectați de impactul negativ al acestor conținuturi, din nefericire, este în continuă descreștere. Este o tendință globală”.

Din aceste motive, în activitatea Programului Copii din cadrul Centrului La Strada, am decis să investească și să dezvolte în continuare anume acest domeniu.

De la lansarea serviciului şi pînă pe 31 decembrie 2018, Telefonul Copilului a înregistrat în total 30 969 de apeluri. Numai în anul 2018 Telefonul Copilului a preluat 5 853 de apeluri, dintre care 4 298 - unice şi 1 555 de apeluri repetate.


Telefonul Copilului a fost creat pe data de 4 iunie 2014 și se află în gestiunea Ministerului Sănătăţii, Muncii şi Protecţiei Sociale al RM.

0
0
0
0
0

Adăuga comentariu

500

Ați găsit o eroare în text? Marcați-o și tastați Ctrl+Enter

La ce etnie vă atribuiți?