În curînd va fi deschis un Call-centru legat de activitatea ASP

În curînd va fi deschis un Call-centru legat de activitatea ASP

Toate informaţiile legate de activitatea Agenţiei Servicii Publice vor fi obţinute rapid la un număr de telefon gratuit pus la dispoziţia cetăţenilor.


Instituţia va deschide în curînd un call-centru informaţional, care va putea fi accesat la numărul 14909. 


Noutatea deschiderii unui Call centru informațional la ASP i-a bucurat pe oameni. Ei spun că astfel vor economisi şi timp şi bani.


În urma solicitărilor de la oameni, reprezentanţii instituţiei au majorat numărul serviciilor ce pot fi plătite la terminal.


Actualmente cetăţenii pot achita prin intermediul terminalelor 7 categorii de servicii. Începînd cu luna viitoare numărul acestora creşte astfel că şi serviciile cadastrale vor putea fi achitate online. O altă noutate îmbucurătoare este şi faptul că în curînd prin intermediul terminalelor cash in se va putea achita şi cu cardul.


Potrivit vicedirectorului ASP, Vitalie Ciolac, pînă în toamnă şi parcul auto pentru examinarea viitorilor şoferi va fi suplinit cu maşini noi.


O noutate este şi faptul că pe viitor, în perioada alegerilor locale, certificatele de integritate vor putea fi obţinute în toate centrele multifuncționale.


Tot în acest an, în cadrul ASP va fi creat un nomenclator nou pentru optimizarea serviciilor şi un sistem informaţional separat pentru pentru actele de stare civilă. Agenţia Servicii Publice a fost înfiinţată acum doi ani, la iniţiativa Guvernului.


Citește-ne pe Telegram, dacă vrei să afli mai multe

Ați găsit o eroare în text? Marcați-o și tastați Ctrl+Enter

Mai multe

Sondaj Toate

load