“Hai la mine ACASĂ” – campanie de promovare a celor mai frumoase locuri din Moldova

“Hai la mine ACASĂ” – campanie de promovare a celor mai frumoase locuri din Moldova

Luna august este dedicată vacanțelor, dar și revenirilor acasă. Moldovenii din străinătate revin la baștină, acesta fiind un bun prilej de a redescoperi destinațiile turistice din Moldova, de a vizita locuri, cunoaște oameni și trăi experiențe pe care mai des le cunosc turiștii străini decît localnicii.


Campania „Hai la mine acasă!” este dedicată cetățenilor din diasporă și moldovenilor, îndemnați de a-și cunoaște țara, de a o explora, pentru a putea, ulterior să o promoveze printre prietenii lor, invitîndu-i în ospeție, așa cum sună și sloganul turistic al țării #FiiOaspeteleNostru! Astfel, moldovenii se pot mîndri cu patrimoniul cultural, cetățile, mănăstirile, vinurile de calitate din Moldova, iar creșterea turismului intern și receptor va contribui direct la creșterea social-economică în regiunile Republicii Moldova, pentru a genera locuri de muncă dar și mîndria națională.


Campania „Hai la mine acasă!” este o completare a campaniei internaționale de promovare a Republicii Moldova ca destinație turistică „Be Our Guest”/„Fii Oaspetele Nostru”, realizate sub egida brandului național turistic „Pomul Vieții”, fiind inițiată de Asociația Națională pentru Turism Receptor din Moldova (ANTRIM), în colaborare cu Poliția de Frontieră, cu sprijinul partenerului strategic al industriei de turism, Proiectul de Competitivitate din Moldova, finanțat de USAID, Guvernul Suediei și UK aid.


Această inițiativă inspirațională este susținută dinamic de trei mesageri ai industriei turismului, Nata Albot, jurnalistă și organizator de evenimente cultural-turistice, Misa Țurcanu, blogger și lider de comunitate, Adrian Ursu, artist și compozitor, care prin intermediul rețelelor de socializare vor invita moldovenii să își împărtășească experiențele lor, le vor oferi ghiduri cu recomandări de călătorii, activități și experiențe locale care le vor colora vacanța în Moldova.


Cetățenii sînt încurajați să cunoască și să viziteze obiectivele turistice, precum și să-și invite prietenii din străinătate acasă, în Moldova, pentru a descoperi patrimoniul său cultural-turistic. Astfel că polițiștii de frontieră pe lîngă un zîmbet și ”Un bine ați revenit acasă!” vor oferi conaționalilor și oaspeților străini materiale informativ-turistice în acest sens.


Pe parcursul ultimilor trei ani, sectorul turismului receptor a demonstrat o dezvoltare ambițioasă, datorită dinamismului sectorului privat și asistenței strategice din partea Proiectului de Competitivitate din Moldova, finanțat de USAID, Guvernul Suediei și UK aid, care sprijină dezvoltarea acestui sector. Numărul de turiști în 2018 a ajuns la 164 mii, cu 70% mai mult decît în 2015 cînd a demarat Proiectul de Competitivitate din Moldova, fiind realizate ample campanii de promovare, dezvoltare a potențialului turistic în zonele rurale și susținute inițiativele antreprenoriale prin granturi și asistență tehnică.


Campania cuprinde un concurs cu premii, distribuirea de materiale informativ-turistice la intrarea în țară și în mediul digital, precum și o campanie de comunicare națională și externă pe piețele țintă. Pentru a fi parte la concurs, participanții sînt îndemnați să-și împărtășească experiențele pe rețelele de socializare Facebook și Instagram, utilizînd hashtag-urile #hailamineacasa și #beourguest.


Citește-ne pe Twitter, dacă vrei să afli mai multe

Ați găsit o eroare în text? Marcați-o și tastați Ctrl+Enter

Mai multe

Sondaj Toate

load