Transnistria stiri: 1381
Eurovision stiri: 501
Preşedintele stiri: 3995

Cum procedăm în cazul reținerii sau anulării unui zbor

3 mar. 2023,, 13:19 (reactualizat 5 mar. 2023,, 20:00)   Societate
2525 0

În această săptămînă, am tot primit vești precum că unele companii aeriene își anulează zborurile din varii motive. Unii dintre noi s-au trezit cu planurile date peste cap și cu nervii la pămînt. Ce facem, totuși, în cazul reținerii sau anulării zborului?

În contextul anulării mai multor curse, Autoritatea Aeronautică Civilă îndeamnă pasagerii să urmeze cîteva etape în cazul reținerii sau anulării zborului.

În cazul anulării unui zbor regulat, consultați site-ul www.caa.md, Protecția consumatorilor, zboruri anulate - https://www.caa.md/zboruri-anulate-3-30

În cazul întîrzierii unui zbor regulat, consultați site-ul www.caa.md, Protecția consumatorilor, zboruri întîrziate https://www.caa.md/zboruri-intirziate-3-29

În cazurile cînd pasagerul a procurat un bilet de avion de la compania aeriană, pentru o cursă regulată, asistența urmează a fi oferită de către compania dată.

Solicitările și reclamațiile vor fi direcționate în adresa companiei aeriene, iar ulterior, în cazul unui rezultat nesatisfăcător, în adresa Autorității Aeronautice Civile - adresa: mun. Chişinău, bulevardul Dacia, 80/2. Concomitent nu ezitați să apelați telefonul consumatorului (022)823583 pentru o consultație.

În cazul unei curse neregulate, charter, atunci cînd pasagerul a procurat un pachet turistic, prin intermediul unei agenții de turism și nu are legătură directă contractuală cu compania aeriană, asistența va fi acordată de către agenția turistică. Solicitările și reclamațiile vor fi direcționate în adresa agenției de turism, iar ulterior, în cazul unui rezultat nesatisfăcător, în adresa Autorității Aeronautice Civile.

3
0
1
0
1

Adăuga comentariu

500

Ați găsit o eroare în text? Marcați-o și tastați Ctrl+Enter

La ce etnie vă atribuiți?