X 
Transnistria stiri: 1365
Eurovision stiri: 499

Cîte apeluri a înregistrat în 2020 Centrul de apel al Termoelectrica

25 ian. 2021,, 18:30   Societate
7179 0

Pe parcursul anului 2020, operatorii Centrului de Apel al Termoelectrica au oferit circa 64.500 de consultații telefonice. Comparativ cu anul 2019, numărul apelurilor înregistrate este cu 48% mai mare.

Termoelectrica explică această creștere în legătură cu situația epidemiologică și preferința consumatorilor de a opta pentru consultațiile telefonice în detrimentul deplasărilor la Centrul Comercial de deservire și relații cu consumatorii.

Potrivit unui raport al Serviciului Relații cu Consumatorii din cadrul întreprinderii, în medie, zilnic au fost oferite 250 de consultații telefonice, iar circa 50% dintre apeluri au fost preluate în mai puțin de 15 secunde.

Cele mai multe adresări țin de: compensații și modalități de achitare a facturii, restanțe și datorii, transmiterea indicilor contorului dar și informații suplimentare privind Soluția Încălzire Centralizată Autonomă.

0
0
0
0
0

Adăuga comentariu

500

Ați găsit o eroare în text? Marcați-o și tastați Ctrl+Enter

Cum evaluați decizia de a indexa pensiile cu 6% începînd cu 1 aprilie?