TEMELE PRINCIPALE Toate Știrile

mai multeminimizează

Aprecieri pentru R. Moldova pe piaţa turistică scandinavă

Aprecieri pentru R. Moldova pe piaţa turistică scandinavă

Resursele turistice ale Republicii Moldova au fost promovate pe piața scandinavă, fiind apreciate în cadrul celui mai mare eveniment din industria de turism din Europa de Nord – MATKA 2020, desfăşurat recent la Helsinki (Finlanda).

Moldova a avut o prezență cu stand de țară sub brandul național „Pomul Vieții” și o serie de activități conexe: întîlniri cu presa locală de specialitate, comunicare digitală, proiecții video și tururi virtuale - toate menite să crească vizibilitatea R. Moldova pe platformele concurențiale ale expoziției, potrivit moldpres.md.


În cadrul expoziţiei, peste 50 de mii de consumatori și aproape 20 de mii de profesioniști au avut ocazia să exploreze piețe emergente precum Moldova, pentru oferta premium de servicii turistice. “Statele scandinave: Suedia, Danemarca, Finlanda și Norvegia sînt în căutare de un produs turistic mai scump, axat pe turism de experiență, aventură ușoară și sustenabilitate - ceea ce Moldova poate să ofere”, indică surse de la Asociația Națională pentru Turism Receptor și Intern din Moldova (ANTRIM).

“Oferta turistică a țării noastre se pliază perfect cu așteptările turiștilor străini în căutare de experiențe autentice și inedite, fapt care necesită o comunicare amplă și consecventă. Sprijinul financiar al activității expoziționale pentru 2019 a constituit peste 1 milion 134 mii de lei, asigurînd participarea a 55 de agenți economici la expozițiile internaționale derulate în şapte țări. Totodată, în cadrul sesiunilor de B2B organizate prin concursul Agenției au fost antrenați 54 de prestatori de servicii turistice din Republica Moldova și 34 din străinătate. Promovarea ofertei turistice pe noi piețe-sursă, conectarea Moldovei la fluxul turistic internațional prin elaborarea rutelor transfrontaliere, creșterea competențelor prestatorilor de servicii turistice, diversificarea produsului turistic local în conformitate cu tendințele moderne rămîn a fi obiectivele prioritare ale instituţiei și pentru 2020”, a menționat Rodica Verbeniuc, directorul general al Agenției de Investiții.

La rîndul său, ANTRIM a afirmat că, în următoarea perioadă, va întreprinde mai multe tururi de presă pentru media de specialitate scandinavă și va susține organizarea tururilor de familiarizare pentru partenerii membrilor săi.

Proiectul de Competitivitate din Moldova finanțat de USAID, Guvernul Suediei și UK Aid este partenerul strategic de implementare a programului de marketing al industriei turismului din ultimii patru ani. „Datorită acestor eforturi concertate de promovare din ultimii ani, țara noastră a demonstrat reușite remarcabile, intrînd în topul destinațiilor recomandate de publicaţii renumite cum ar fi Lonely Planet, National Geographic sau Forbes”, a relevat Diana Lazăr, vicedirector al Proiectului de Competitivitate din Moldova.

Citește-ne pe Telegram, dacă vrei să afli mai multe

Ați găsit o eroare în text? Marcați-o și tastați Ctrl+Enter


Știrile partenerilor noștri
loading...
Mai multe

Sondaj Toate

load