Anunț important pentru clienții SA ”Moldovagaz”!

Anunț important pentru clienții SA ”Moldovagaz”!

SA ”Moldovagaz” își anunță clienții că facturile pentru gazele naturale consumate în luna octombrie au fost deja generate și expediate la destinatar prin Posta Moldovei și/sau internet.

Potrivit mesajului companiei, clienții SA ”Moldovagaz” care s-au abonat la factura online, au recepționat-o deja în poșta electronică. În acest sens, clienții sînt îndemnați să se aboneze la serviciul gratuit factura online, accesînd link-ul https://www.moldovagaz.md/rom/consumatori/factura-online.

Acest serviciu le va oferi posibilitatea să recepționeze oriunde în lume factura pentru gazele naturale, doar accesînd internetul.
Achitarea facturii pentru gazele naturale consumate se efectuează la filialele Î.S.”Poşta Moldovei”, la filialele băncilor comerciale din Republica Moldova: Energbank, Moldinconbank, Victoriabank, Moldova-Agroindbank, EuroCreditBank, FinComBank, Comerțbank, Eximbank, Banca Comercială Română Chișinău, Mobiasbanca, precum și accesînd cabinetul personal RunPay (www.myrunpay.com/) și Paynet (www.paynet.md).
Termenul de achitare a facturii pentru gazele naturale consumate este pînă în ultima zi a lunii curente.

”În cazul în care la expirarea datei de 20 a lunii curente nu ați recepționat factura pentru gazele naturale consumate în cutia Dvs. poștală sau au pierdut-o, Vă puteți adresa la:
* Call Centru SA ”Moldovagaz” apelînd numărul unic 14801 și/sau 1304.
* Centrul relații cu consumatorii (str. Puskin, 64, mun.Chișinău), iar consumatorilor din alte localități pot consulta pag www.moldovagaz.md, pentru a afla adresa celui mai apropiat Centrul relații cu consumatorul”, se spune în mesajul SA ”Moldovagaz”.

Citește-ne pe Twitter, dacă vrei să afli mai multe

Ați găsit o eroare în text? Marcați-o și tastați Ctrl+Enter

Mai multe

Sondaj Toate

load