X 
Transnistria stiri: 1423
Eurovision stiri: 506
Preşedintele stiri: 4000

Agenția Protecția Consumatorului a înregistrat aproape 50 de reclamații

6 aug. 2018,, 17:40   Societate
2817 0

Angajații de la Protecția Consumatorului nu au avut parte de o săptămînă liniștită.

De la comercianți care au vîndut aparate sau produse stricate și pînă la agenții de turism care și-au păcălit clienții, funcționarii au văzut cam toate tipurile de abateri cu care aproape că s-au obișnuit în ultima vreme. 5 reclamații au fost înaintate de către consumatori pentru prestarea necorespunzătoare a serviciilor turistice și hoteliere. Au fost cazuri în care agenții economici nici măcar nu au oferit serviciile pentru care au încasat banii. În funcție de caz, oamenii pot cere restituirea banilor plătiți, reducerea tarifelor achitate, dar și o despăgubire pentru serviciul prestat necorespunzător.

Doi clienți care și-au cumpărat televizoare s-au trezit că acestea aveau defecțiuni din fabrică, iar fericitul posesor al unui telefon mobil nou nouț a constatat că acesta a încetat să mai funcționeze la scurt timp după achiziționare. APC a mai primit reclamații pentru piese de schimb auto, o coloană de gaz de proastă calitate și o geantă de firmă care s-a deteriorat la scurt timp după cumpărare.

Serviciile care le-au dat bătăi de cap clienților au fost: serviciu de înfrumusețare, serviciu de deservire a interfonului, prestare serviciu stație petrolieră, serviciu achitare prin intermediul terminalului de plată, serviciu de deservire clienți în cadrul unei bănci comerciale, serviciu furnizare internet, sechestru neîntemeiat pe automobil, refuz prezentare a Registrului de reclamații, precum și încălcarea drepturilor consumatorului în cadrul încheierii unui contract de investiții.

0
0
0
0
0

Adăuga comentariu

500

Ați găsit o eroare în text? Marcați-o și tastați Ctrl+Enter

La ce etnie vă atribuiți?