Ce este un storytelling sau cum să povestești o istorie la radio în cadrul unui singur spot ©

Ce este un storytelling sau cum să povestești o istorie la radio în cadrul unui singur spot

Nativitatea și storytelling-ul recapătă interesul ascultătorului pentru reclamă. Anume acest subiect a fost abordat de către partenerul manager și antrenorul companiei ruse cu renume ADCONSULT Roman Pivovarov.

În cadrul unui mic dejun de afaceri au fost prezentate diverse exemple ale storytelling-ului la radio: de la spoturi de publicitate aprinse pînă la acțiuni interactive.

Seminarul a avut loc la 7  noiembrie în cadrul tradiționalului mic dejun de afaceri organizat de postul de radio HIT FM pentru clienții săi.

„Este anume acel caz excepțional cînd evenimentul s-a dovedit a fi unul plăcut și util”, a apreciat organizarea Mihail Postolachi, project manager «Hippocrates».

„Am primit o plăcere enormă de la prezentarea lui Roman. Este un spicher excelent și foarte carismatic. Vă doresc să mențineți această tradiție frumoasă și pe viitor, iar noi cu plăcere vom lua micul dejun împreună cu voi”, și-a împărtășit impresiile Tatiana Caragheaur, marketing managerul al Companiei Karcher. 

„Vă mulțumesc mult pentru invitație și prezentare. A fost super!”, a mulțumit Svetlana Korev, director pentru marketing al Nefis.

„Vă mulțumesc mult pentru eveniment și invitație”, a adus mulțumiri Andrei Elistratov, director al Secției marketing și reclamă al DAACHermes.

„Mi-a făcut plăcere să vă revăd și să fac parte din echipa colegilor în cadrul treningului oferit de Roman”, a spus Veronica Damian, șef al Departamentului promovare Becor (Elody, farmacia.md).

„Micul dejun ne-a plăcut foarte mult!”, a conchis șeful Departamentului marketing Hyundai Iulia Parancenko.

Urmărește-ne pe Odnoklassniki, dacă vrei să afli mai multe

Ați găsit o eroare în text? Marcați-o și tastați Ctrl+Enter

Advertorial.

Mai multe

Sondaj Toate

load