COVID-19 în MOLDOVA VACCINAȚI 750 553 INFECTAȚI 280 175(+1031)   TRATAȚI 265 946     DECESE 6586(+8)   Mai multe detalii
Preşedintele stiri: 2907
Puterea stiri: 6728

Topul vegetalelor recomandate în perioada postului

8 apr. 04:30   Sănătate
1749 0

Beneficiile acizilor graşi Omega 3 nu se opresc doar asupra sănătăţii cardiovasculare, ci au şi rol de protecţie şi de întărire a sistemului imunitar, făcîndu-ne astfel mult mai puţin predispuşi la virozele specifice primăverii.

Cea mai bogată sursă de Omega 3 este peştele, însă există şi surse vegetale de unde pot fi asimilaţi, dieta mediteraneeană conţinînd mare parte din aceste elemente.

Însă există și surse vegetariene de Omega 3. Să descoperim împreună care sînt acestea:

Seminţe sau ulei de in
Acestea sînt printre sursele cele mai bogate în Omega 3 şi pot fi aruncate practic în orice tip de mîncare, de la iaurt, bolul cu cereale şi lapte, şi pînă la tradiţionala tocăniţă de legume. O singură lingură de ulei de seminţe de in conţine 7,980 mg de acizi graşi Omega 3.

Conopida
Pun pariu că nu ştiai că şi conopida este o sursă excelentă de Omega 3! În plus, conopida conţine şi alte substanţe nutritive benefice pentru sănătate, cum este potasiul, magneziul sau niacina.


O mînă de conopidă are cam 37 de miligrame de Onega 3, însă pentru a asimila mai bine nutrienţii, specialiştii ne recomandă să o călim puţin înainte, timp de 6-7 minute, şi să adăugăm puţin suc de lămîie şi ulei de măsline.

Varză de Bruxelles
O porţie de varză de Bruxelles conţine aproximativ 430 mg de acid alfalinoleic, adică mai mult de jumătate din cantitatea zilnică recomandată.

Recomandă:

Ați găsit o eroare în text? Marcați-o și tastați Ctrl+Enter


Intrarea în cafenele și restaurante ar putea fi permisă doar pentru cei testați sau vaccinați anti COVID-19. Care vor fi consecințele?
🔽🔽