Orele ideale la care trebuie să mănînci

Atunci cînd mănînci este foarte important modul în care o faci. Corpul are nevoie de timp pentru digerarea alimentelor și absorbția substanțelor nutritive. Dar atunci cînd mănînci la ore fixe, organismul este capabil să absoarbă mai bine mîncarea, scrie clickpentrufemei.ro.

Pentru cele mai multe dintre noi, mîncatul dezordonat e ceva la ordinea zilei. Nemîncatul micului dejun din cauza unei întîlniri dimineața sau o zi obositoare la birou, sînt doar cîteva dintre motive.

Iată ce spune experții despre orele ideale de masă:

Micul dejun

Ora ideală pentru mîncarea primei mese este 7-8 dimineața. De ce? Ei bine, corpul a avut la dispoziție suficient timp de la cină, așadar, are nevoie de provizii pentru o nouă zi plină de activități.

Dar dacă te trezești după ora 8, atunci ai grija să mănînci micul dejun pînă la 10. Pentru că, dacă-l mănînci mai tîrziu, nu mai poți mînca la prînz și, astfel, este dat peste cap programul de mese.


Cum să-ți calculezi timpul? Ține minte că prima masă trebuie luată după cel mult 30 de minute după trezit.

Prînzul

Planifică să mănînci de prînz între 12:30 și 14. De fapt, cea mai bună oră pentru mîncarea prînzului este 13.

Ce se întîmplă dacă-l mănînci mai tîrziu?

Chiar dacă întîrzii, nu trebuie să treacă de ora 14 și tu să nu fi mîncat prînzul. Pentru că, dacă nu este mîncat la timp, stomacul va începe să ceară mîncare și tu să te simți iritată și obosită fără niciun motiv.

Ora ideală pentru prînz: cel mai bun timp pentru mîncarea prînzului este exact la patru ore după micul dejun.

Cina

Cina nu trebuie mîncată mai tîrziu de ora 18:30. Da, este sănătos și recomandat ca cina să fie luată între orele 18-19.

Ați găsit o eroare în text? Marcați-o și tastați Ctrl+Enter


Mai multe

Sondaj Toate

load