X 
Arşiţa stiri: 176
Jocurile Olimpice stiri: 135
Transnistria stiri: 1412

10 alimente de evitat cu orice preț

26 iun. 02:30   Sănătate
1412 1

Află cum te păcălesc producătorii și supermarket-urile să cumperi alimente nesănătoase, bogate în sare, zahăr, grăsimi.

Ce să eviți și de ce:

  1. Margarina – Grăsime vegetală modificată genetic, foarte nocivă pentru organism;
  2. Pateul de ficat – Conținut foarte mare de sare și de „E-uri” care împiedică absorbţia vitaminelor şi a mineralelor;
  3. Mezelurile – Sunt alimente înalt procesate. Conțin o cantitate mare de sare, grăsimi animale (colesterol) și „E-uri” foarte nocive pentru organism (acid eritorbic, nitrit de sodiu, etc.);
  4. Cerealele - Cele mai multe cereale pentru micul dejun, inclusiv muesli, sunt bogate în zahăr și grăsimi. Cerealele sănătoase sunt cele integrale, de exemplu, grîul (comun, dur sau spelta), orezul brun, fulgii de ovăz, fulgii de orz, meiul, hrişca, quinoa;
  5. Tăiței instant – Conținut mare de sare și grăsimi, indice glicemic ridicat, valoare nutrițională neglijabilă;
  6. Chips-urile, stix-urile, biscuiții sărați – Conținut mare de sare, carbohidrați și grăsimi „goale”;
  7. Supă instant – Conținut foarte mare de sare, valoare nutrițională scăzută;
  8. Sos cremos pentru paste – Conținut foarte mare de grăsimi;
  9. Sos de soia – Conținut extraordinar de mare de sare, în special mărcile ieftine;
  10. Iaurt aromat – Conținut foarte mare de zahăr și grăsimi, deși este prezentat ca fiind foarte sănătos.
21
2
1
1
0

Adăuga comentariu

500

Ați găsit o eroare în text? Marcați-o și tastați Ctrl+Enter

La ce va duce decizia de a fuziona fizica, chimia și biologia într-o singură materie școlară?
CAII MOLDOVENEȘTI, ÎN CENTRUL UNUI SCANDAL!Сандуляк Владислав