Transnistria stiri: 1365
Eurovision stiri: 499

„Viorica Cosmetic” deschide un nou magazin în sectorul Rîșcani al capitalei ©

25 apr. 2021,, 13:38   Societate
5601 0

În ajunul unui eveniment important, și anume marcarea celor 32 de ani de la inaugurarea fabricii „Viorica Cosmetic”, compania deschide ușile un nou magazin specializat în sectorul Rîșcani, pe bulevardul Moscova 9/1. În prezent, „Viorica Cosmetic” are 27 de magazine în întreaga țară, reprezentanțe în România, parteneri loiali în segmentul de distribuție din Moldova, precum și distribuitori în Europa, țările CSI și SUA.

„Acești 32 de ani de istorie au cunoscut vremuri diferite, de la întreprindere de stat, cu distribuție în întreagă URSS, până în anul 2012, atunci când fabrica a trecut printr-o etapă importantă, devenind parte a holdingului DAAC Hermes. Datorită investițiilor de peste 8 milioane de euro, „Viorica Cosmetic” este în continuă creștere și dezvoltare. Astăzi, „Viorica Cosmetic” este o companie modernă, care produce cosmetice curate și inofensive bazate pe materii prime de origine vegetală, renunțând complet la utilizarea componentelor potențial dăunătoare. Toate aceste valori sunt apreciate de cumpărătorii noștri fideli. Feedback-ul fiecăruia dintre ei este important pentru noi, căci tot ceea ce face „Viorica” este pentru și datorită clientului final”, a declarat pentru Noi.md Diana Munteanu, manager dezvoltare magazine.



Cu ocazia deschiderii noului magazin în sectorul Rîșcani, cel mai mare producător de cosmetice din Republica Moldova oferă, în exclusivitate, o reducere de 25% la tot sortimentul, iar boxa de reciclare a ambalajelor cosmetice din plastic este disponibilă pentru fiecare vizitator care va trece pragul magazinului. Reciclează, iar noi te premiem! O atenție deosebită merită gama Viorica Vie, unică în felul sau prin complexul antioxidant elaborat și patentat – ViephenolTM. Așa cum soarele ne bucură zilnic cu prezența sa, este esențial ca în trusa cosmetică să fie prezent un produs cu SPF. Pentru a preveni fotoîmbătrânirea, arsurile și deshidratarea, Crema-gel hidratantă SPF 20 din gama Viorica Vie cu efect hidratant și protecție contra razelor UVA și UVB este de neînlocuit în această perioadă, în tandem cu produsele de curățare, căci doar respectând o rutină complexă de îngrijire a tenului, putem obține rezultate maxime. Suntem încântați să facem cunoștință cu clienții care ne vor păși pragul în noul magazin, să împărtășim cu ei dispoziția de primăvară și să ne inspirăm din istoriile lor”, a mai adăugat Diana Munteanu.

Despre brandul „Viorica”

Misiunea „Viorica” este de a demonstra că dezvoltarea unor produse cosmetice naturale, de o eficiență maximă și accesibile este posibilă. Brandul „Viorica” aparține companiei „Viorica Cosmetic”, fondată în 1989. Astăzi, cel mai important jucător pe piața de produse cosmetice și parfumerie din Republica Moldova deține 28 de magazine, inclusiv 1 – în România – și oferă un loc de muncă pentru circa 200 de angajați. Materia primă organică, certificată de Uniunea Europeană, este cultivată pe propria plantație ecologică „VioPark”.

www.viorica.md

0
0
0
0
0

Ați găsit o eroare în text? Marcați-o și tastați Ctrl+Enter

Cum evaluați decizia de a indexa pensiile cu 6% începînd cu 1 aprilie?