X 
Transnistria stiri: 1364
Eurovision stiri: 499

Cine și de ce efectuează zboruri misterioase deasupra Moldovei pe timp de noapte

1 apr. 2021,, 12:45   Societate
6682 3

Cîteva nopți la rînd, în spațiul aerian al Moldovei zboară misterios avioane de marfă.

Potrivit portalului TVN, avioanele zboară la o altitudine joasă, iar zborurile de noapte din 30-31 martie au arătat o imagine foarte ciudată cu implicarea concomitentă a două aeronave de transport: Antonov An-26B și Antonov An-12b.

Avioanele au decolat de pe Aeroportul Chișinău cu o diferență de 5-10 minute în jurul orei 20:45 pe 30.03.2021. Ambele pot să transporte aproximativ 20 de tone de marfă. Ambele avioane au avut același obiectiv - Leipzig. Dar piloții au stabilit pentru obiectivele lor diferite cursuri. Avionul Antonov An-26B, care se îndrepta spre Ucraina, a trecut granița cu România, iar Antonov An-12B a zburat pe un traseu mai scurt spre Ucraina prin Bălți și teritoriul Moldovei.

Pe 29 și 30 martie, prin Bălți a zburat un avion care aparține companiei aeriene ucrainene Cavok Air. Serviciile care urmăresc zborurile online nu au determinat apartenența a vreo unei companii aeriene a aeronavei Antonov An-26B.

Ambele avioane aparent au primit instrucțiuni speciale la început și, deși aveau același scop final, avionul Antonov An-26B a ajuns la Leipzig cu o oră mai tîrziu, trecînd pe drum granițele Moldovei, României, Ucrainei, Poloniei, Cehiei și Germaniei. Iar al doilea avion, Antonov An-12B, a zburat prin Moldova, Ucraina, Polonia și Germania, alegînd traiectoria cea mai optimă, pe când avionul Antonov An-26B a realizat manevre artificiale, începînd de la granița poloneză.


În zona Ivano-Frankivsk, aceste avioane s-au apropiat la maxim unul de celălalt. Începînd cu granița poloneză, avioanele a zburat în direcții diferite: Antonov An-12B a zburat pe o traiectorie dreaptă spre Leipzig, iar Antonov An-26B a făcut manevre ciudate, alegînd un traseu prin Polonia spre Republica Cehă.

La ora 23:10 Antonov An-12B a aterizat pe aeroportul din Leipzig, iar Antonov An-26B a continuat manevre ciudate deasupra Republicii Cehe. Apoi, virînd brusc, avionul și-a schimbat direcția, întorcîndu-se spre granița germană.

Fiecare aeronavă poate transporta pînă la 20 de tone de marfă. Există întrebări către clienții acestor zboruri de noapte. Și, din moment ce aterizarea a două avioane care au decolat de pe Aeroportul Chișinău a fost întîrziată artificial, putem presupune că acestea nu sînt niște zboruri obișnuite, iar acțiunile piloților acestor avioane sugerează coordonarea de către agenții serviciilor speciale.

Apare întrebarea, ce fel de marfă transportă aceste avioane și cine coordonează acțiunile lor?

0
0
0
0
0

Adăuga comentariu

500

Ați găsit o eroare în text? Marcați-o și tastați Ctrl+Enter

Cum evaluați decizia de a indexa pensiile cu 6% începînd cu 1 aprilie?