Transnistria stiri: 1381
Eurovision stiri: 501
Preşedintele stiri: 3995

O companie din Moldova va livra ambalaje pentru „Louis Vuitton” și „Dior”

19 mai. 2016,, 10:30   Economie
4467 5
O companie din Moldova va livra ambalaje pentru „Louis Vuitton” și „Dior”
Foto: roambalaje.ro

Încă șase companii din Moldova vor beneficia de granturile Băncii Mondiale pentru sporirea potențialului de export. Una dintre ele va livra ambalaje pentru brandurile renumite „Louis Vuitton” și „Dior” etc.


Anunțul a fost făcut de Unitatea de Implementare a Proiectului Bănci Mondiale „Ameliorarea Competitivității” (PAC II), care a menționat că, în ansamblu, de la demararea Proiectului PAC II în Moldova au fost aprobate spre finanțare 20 de proiecte, relatează NOI.md.

Printre șase beneficiari noi ai Proiectului se numără tipografia „Neosan-Print” care exportă ambalaje individuale pentru medicamente pe piața de Est. Compania va produce ambalaj ecologic pentru exportul în țările europene. Întreprinderea va elabora, cu susținerea financiară a PAC II, un ambalaj nou ecologic în conformitate cu standardele UE, un brand propriu, un web-site, un software pentru controlul procesului de producție, precum și va studia piețele României și Bulgariei și va elabora o strategie de preț pentru produsele sale.

Un alt beneficiar al proiectului PAC II, Compania „Lux Packaging”, la fel și-a propus să exporte ambalaje pentru brandurile cu renume mondial, precum „Louis Vuitton”, „Dior”, „Acqua di parma” și „Pomellato”. Pentru sporirea competitivității pe piața europeană, Întreprinderea va implementa sistemul de management al calității ISO 9001.

Totodată, Întreprinderea „Rikipal” intenționează să cucerească piața europeană cu ambalaj de lemn. Compania deja exportă acest ambalaj în Rusia, Ucraina și Belarus, însă preconizează să devină competitivă și pe piața UE. În acest scop, managerii firmei vor elabora cu suportul financiar al PAC II o strategie de marketing, un nou stil de firmă și un Brandbook, vor organiza o campanie de publicitate, vor elabora o strategie de export și vor implementa programul CRM pentru eficientizarea businessului și sporirea competitivității întreprinderii.

Încă un beneficiar al Proiectului este firma „AIMS Center”, o companie de outsourcing pentru diverse servicii, în special, de gestionare a afacerii pentru companiile din Europa. Pentru a face față concurenței pe piețele externe și a atrage companii cu renume, managerii Întreprinderii au decis să îmbunătățească managementul calității prin certificarea în baza standardului ISO 9001 și perfecționarea cunoștințelor personalului în limba engleză și germană.

De asistență în cadrul Proiectului PAC II va beneficia și Compania „Unitech Engineering Solutions”, specializată în servicii de proiectare a cramelor vinicole, secțiilor de producere a vinului și comerțul cu utilaj vinicol. Inginerii Întreprinderii au proiectat crame pentru vinificatorii din Azerbaidjan, Rusia, Romania și Italia. Pentru ai spori competitivitatea pe piața externă, firma va iniția, cu suportul PAC II, o campanie de promovare, va beneficia de serviciile programatorilor profesioniști și va participa la cursurile de proiectare inginerească.

Compania vinicolă „Chateau Vartely”, care deja a înregistrat succese pe piața internă și cea externă, și-a luat cursul spre crearea mărcilor comerciale care vor putea concura cu cele mai renumite branduri la nivel internațional. Cu suportul financiar al PAC II, Compania va crea o marcă comercială nouă a vinurilor de calitate. În plus, pentru o promovare mai reușită a produselor și brandurilor, va fi creat un site nou al Companiei în trei limbi: română, engleză și rusă.

În cadrul Proiectului PAC II, întreprinderile mici și mijlocii din Moldova vor putea beneficia de un grant pentru acoperirea a 50 la sută din valoarea serviciilor obținute pentru sporirea competitivității, dar nu mai mult de 200 de mii de lei pentru un beneficiar. Valoarea totală a proiectului constituie 3 milioane de dolari. Scopul de bază al programului granturilor este susținerea ÎMM din Moldova pentru îmbunătățirea calității produselor și serviciilor, lansarea noilor produse, optimizarea proceselor, îmbunătățirea imaginii companiei, identificarea clienților și ieșirea pe piețe de desfacere noi.
0
0
0
0
0

Adăuga comentariu

500

Ați găsit o eroare în text? Marcați-o și tastați Ctrl+Enter

La ce etnie vă atribuiți?