X 
Transnistria stiri: 1365
Eurovision stiri: 499

Copaci: Expo Milano este o platformă buna de promovare a Republicii Moldova

12 mai. 2015,, 13:25   Societate
3663 3

Foto: hotel-sanfrancisco.it

Astăzi, în cadrul unei conferințe de presă a fost prezentat pe scurt programul de participare a Republicii Moldova la Expo Milano 2015, pe parcursul a șase luni în care se va desfășura expoziția de talie internațională, relatează NOI.md.

„Expo Milano 2015 este o platformă bună pentru a promova investițiile, exportul, pentru a face legături, a încheia contracte și toate aceste evenimente sînt doar pentru promovarea Republicii Moldova, promovarea produselor autohtone care se leagă foarte bine cu logoul acestei expoziții”, a accentuat viceministrul Economiei Tudor Copaci.

Funcționarul a specificat care este scopul participării noastre la Expo Milano 2015: formarea brandului economic al țării; promovarea exporturilor; stabilirea noilor relații comerciale; promovarea imaginii țării ca destinație cu potențial de atragere a investițiilor turistice, inclusiv prin promovarea valorilor culturale și tradiționale.

„Mesajul cheie pe care vrem să-l aducem la acest eveniment este de a cunoaște Moldova din perspectiva industriilor noastre agroalimentare tradiționale, care sînt în strînsă legătură cu tematica generală a expoziției”, a menționat Tudor Copaci.

Programul participării la Expo Milano 2015 include prezentarea potențialului investițional și comercial al țării noastre în cadrul unui program amplu de evenimente specializate, menite să reflecte activitatea sectoarelor prioritare ale economiei naționale.

Din luna mai pînă în octombrie vor fi desfășurate mai multe programe „Business tu Business” pentru vinificatori, producătorii de fructe, antreprenori din industria textilă, sectorul turisti, etc. În luna octombrie va avea loc Conferința mondială a distribuitorilor de vinuri moldovenești, care va include o prezentare unică cu degustări ale celor mai bune vinuri moldovenești, precum și prezentarea acestora pentru presa locală de specializare. De asemenea, va avea loc și o Conferință cu participarea distribuitorilor internaționali.

Fiecare lună va fi marcată de un eveniment cultural și de stil de viață, dar și de o săptămînă de promovare a produselor: textile, vinuri, fructe și legume procesate, fructe proaspete, dar și a turismului. Astfel, luna iunie va fi luna dansului; august – luna bucătăriei tradiționale, în același timp, pe 29 august va fi sărbătorită Ziua Moldovei; septembrie va fi luna roadelor, unde vor fi prezentate fructe proaspete; și luna octombrie – luna vinului.

„Moldova are pentru prima dată un pavilion. Acest eveniment este pentru noi un start de promovare a țării și nu vom ava pauze în promovare. Este important să menținem interesul și să dialogăm permanent cu partenerii externi”, a declarat directorul Organizației de Atragere a Investițiilor și Promovare a Exportului din Moldova (MIEPO), Dona Școla.

0
0
0
0
0

Adăuga comentariu

500

Ați găsit o eroare în text? Marcați-o și tastați Ctrl+Enter

Cum evaluați decizia de a indexa pensiile cu 6% începînd cu 1 aprilie?