X 
Transnistria stiri: 1423
Eurovision stiri: 506
Preşedintele stiri: 3996

Moldindconbank a premiat cîştigătorii ultimei etape a campaniei „Profită din Plin!” ©

16 feb. 2015,, 16:05   Business
5308 0
Moldindconbank наградил победителей последнего этапа акции „ПОЗВОЛЬ СЕБЕ БОЛЬШЕ!”
Foto: noi.md

La 14 februarie 2015, în cadrul unei ceremonii festive desfăşurate la sediul central BC Moldindconbank S.A., au fost decernate premiile ultimilor cîştigători ai campaniei „Profită din Plin! organizată în cadrul proiectului de loialitate Discount Club,în perioada 01 august 2014 – 31 decembrie 2014.

Astfel, pentru că au ales să achite cumpărăturile zilnice cu cardul Moldindconbank la partenerii promoţiei, peste 700 de clienţi norocoşi au fost premiaţi cu circa 1000premii - certificate în valoare de la 200 lei pînă la 20.000 lei (AquaTerra, Carpeta, Pizza Celentano, mobilă Confort, Felicia, restaurantul Flirt, Iuvas, Keramin, Lego, Matrix, Magazin Modus, Fitness Club Niagara, restaurantul Oliva, Rompetrol, restaurant&club Sargon, Starnet, Stroylux, Tagaer, Transenca-tur, Tucano, Unimarket, Vitesse&Gipfel, Zorile).

Premiul mare din etapa a II-aoferit de agenţia turistică Moldova-Tur a revenit cîştigătoarei RaisaLeon, căreia i-a surîs norocul de a-şi petrece vacanţa de vis în una din destinaţiile preferate.



Totodată, circa 100 de norocoşi au profitat din plin de avantajele Discount Clubşi au obţinut pe lîngă reduceri la cumpărături şansa de a cîştiga mai mult de un premiu, astfel sloganul campaniei „Mai multe tranzacţii – mai multe şanse” confirmîndu-şi justeţea.

Prezent la festivitate, Dl Leonid Talmaci, preşedintele Comitetului de conducere al BC Moldindconbank S.A., a mulţumit personal clienţilor şi partenerilor Băncii pentru participarea activă la o asemenea campanie organizată la nivel naţional şi a precizat că „este un eveniment foarte important în procesul de motivare şi informare a populaţiei despre avantajele achitării mărfurilor şi serviciilor prin intermediul cardului bancar”.

Totodată, el a menţionat că„sarcina noastră în calitate de una din cele mai mari şi performante bănci din Moldova este de a oferi şi în continuare servicii electronice de calitate cu posibilităţi atractive pentru fiecare client”.

Desfăşurarea campaniei respective continuă tradiţia Moldindconbank de a-şi răsplăti clienţii pentru fidelitate şi încrederea acordată în toţi anii de activitate, lucru fără de care ar fi fost imposibile stabilitatea, progresul şi succes prin generaţii!

Vezi aici:
Lista cîştigătorilor campaniei „PROFITĂ DIN PLIN” – Etapa I
Lista cîştigătorilor campaniei „PROFITĂ DIN PLIN” – Etapa II

0
0
0
0
0

Ați găsit o eroare în text? Marcați-o și tastați Ctrl+Enter

© Business

Veți participa la recensămîntul în desfășurare, în Moldova?