Poliția de frontieră vine cu precizări căci informaţiile privind traversarea frontierei de stat reprezintă date cu caracter personal, acestea pot fi solicitate de persoana propriu-zisă sau de un reprezentant legal, printr-o cerere.
Cererile pot fi depuse:
- la sediul central al Poliţiei de Frontieră, mun. Chişinău, str. Petricani 19, între orele 8:00 şi 16:00;
- poșta electronică politia.frontiera@border.gov.md, în cazul deținerii de către solicitant a semnăturii electronice avansate calificate;
- la reprezentanțele diplomatice ale Republicii Moldova în respectivele state, cu respectarea prevederilor Legii nr. 242 din 24 septembrie 2010 cu privire la taxele consulare.
La cerere se anexează următoarele documente:
Important!!!
Extrasul din Sistemul informațional integrat al Poliției de Frontieră este eliberat exclusiv:
a) solicitantului la prezentarea actului de identitate;
b) reprezentantului solicitantului, cu prezentarea originalului procurii autentificate, în modul stabilit.
Faptul înmânării extrasului din Sistemul informațional integrat al Poliției de Frontieră se consemnează contra semnătură, în registrul de evidență respectiv, ținut de Secretariatul Inspectoratului General al Poliției de Frontieră. În această ordine de idei este necesară prezența fizică a solicitantului la eliberare.
Adăuga comentariu