Transnistria stiri: 1382
Eurovision stiri: 504
Preşedintele stiri: 3997

A fost desemnat finalistul etapei naţionale a concursului Creative Business Cup

29 iul. 2014,, 15:48   Economie
3771 0
Foto: infomarket.md
Compania Edujoc, reprezentată de Victoria Novac şi Igor Hîncu, a fost desemnată finalista etapei naţionale a concursului Creative Business Cup, un concurs al ideilor creative de afaceri organizat în acest an în premieră în Republica Moldova de Asociaţia Gew Moldova.

Directorul Asociaţiei, Olesea Fortuna, a menţionat marţi, în cadrul unei conferinţe de presă la agenţia "Infotag", că în total, concursul care s-a desfăşurat în perioada iunie-iulie a întrunit 31 de participanţi, care au luptat pentru dreptul de a reprezenta Moldova la concursul global al industriilor creative din Danemarca în luna noiembrie a acestui an.

"Dintre aceştia au fost selectaţi 10 participanţi care au avut posibilitatea să-şi prezinte ideea creativă în faţa juriului timp de un minut, fiind selectaţi ulterior cinci semifinalişti. În cadrul unei noi etape ei şi-au prezentat ideea timp de 10 minute, iar astăzi desemnăm finalistul", a spus Olesea Fortuna.

Alţi patru semifinalişti sînt Eugen Frîmu (Soft Expert SRL), Traian Chivriga (Vintage), Elizaveta Mămăligă (Dulce Plai) şi Irina Brăiescu (BrayК№s).

Potrivit Olesei Fortuna, semifinaliştii au beneficiat de un training de pregătire în limba engleză pentru prezentarea finală, iar în cadrul acestuia au fost implicaţi voluntari ai Corpului Păcii ce susţin dezvoltarea antreprenoriatului în Republica Moldova.

Directorul Asociaţiei a menţionat că participarea la etapa internaţională a concursului va oferi posibilitate Companiei Edujoc să-şi dezvolte afacerea la scară globală.

"La concurs vor fi prezenţi oameni de afaceri care vor putea finanţa cele mai bune idei de afaceri pentru a fi implementate la nivel global", a spus Olesea Fortuna.

Cîştigătorul concursului, Igor Hîncu, a precizat că a prezentat la concurs o idee care îi ajută pe copii să-şi dezvolte potenţialul creativ şi intelectual.

"Noi creăm poveşti şi jucării educative pentru copii. Am amenajat un magazin mobil cu care mergem direct la copii în curte ca să le aducem jocurile de care au nevoie. Părinţii au posibilitatea astfel să aleagă cele mai bune jocuri pentru copii, care se potrivesc după vîrstă şi temperamentul copilului. Astfel noi economisim timpul părinţilor. Dacă pînă acum ei aveau nevoie de 4-5 ore pentru a alege un joc educativ pentru copii, acum pot face alegerea în 10-15 minute. Preţurile sînt accesibile pentru toţi", a spus Hîncu.

În anul 2013, fondul de premiere al concursului la etapa internaţională a constituit 100 de mii de dolari, dintre care pînă la 30 de mii au revenit cîştigătorului. În acest an, fondul ar putea fi mai mare, avînd în vedere că s-a majorat şi numărul ţărilor participante de la 40 la 60.

Prima ediţie a etapei naţionale a concursului Creative Business Cup a fost posibilă datorită sprijinului Agenţiei de Stat pentru Proprietate Intelectuală, Business Training Language Center şi Universităţii Perspectiva.


0
0
0
0
0

Adăuga comentariu

500

Ați găsit o eroare în text? Marcați-o și tastați Ctrl+Enter

La ce etnie vă atribuiți?