X 
Transnistria stiri: 1365
Eurovision stiri: 499

Compania „Viorica-Cosmetic” a împlinit 25 de ani (VIDEO) ©

5 iun. 2014,, 09:00   Societate
7544 0
Foto: noi.md
Deja de 25 de ani „Viorica-Cosmetic” dăruieşte frumuseţea şi energia Naturii consumatorilor dragi. Cu această ocazie, pe 30 mai, la Palatul Republicii a avut loc o sărbătoare festivă dedicată aniversării a 25-a a companiei „Viorica-Cosmetic” SA. La eveniment au participat fondatorii companiei, acţionari ai companiei „DAAC Hermes Grup”, principalii parteneri, persoane publice şi admiratorii brandului.

După cum a declarat directorul general al companiei „Viorica-Cosmetic”, Ludmila Negruţa, la această dată compania are înregistrate rezultate frumoase. „Au fost 25 de ani de perfecţionare, de dezvoltare, de afirmare şi creare a colectivului. Am reuşit să creăm multe produse – pe rafturile magazinelor acum pot fi găsite peste 400 de denumiri de produse ale brandului. Am creat serii noi în baza plantelor şi uleiurilor din Moldova, în baza uleiurilor din întreaga lume. Astăzi aceste produse se bucură de popularitate şi sînt îndrăgite chiar de cei mai pretenţioşi cumpărători”, a menţionat Ludmila Negruţa.

„Fabrica a început de la o cremă şi un şampon, iar acum noi producem sute de denumiri de produse. Tot ce producem este natural, moldovenesc. Noi punem suflet în toate aceste produse”, a menţionat Ala Pociumban, cosmetologul principal al companiei.

Persoanele publice prezente la manifestaţie au menţionat rafinamentul brandului reînnoit VIORICA, precum şi importanţa companiei pe piaţa Moldovei.

Împreună cu angajaţii şi oaspeţii companiei, la eveniment a fost prezentă şi imaginea brandului „Viorica”, Natalia Gordienco. Ea afirmă că deja a reuşit să aprecieze calitatea noii producţii, pe care o foloseşte cu plăcere. „Cred că acesta este patrimoniul nostru naţional şi noi avem dreptul să ne mîndrim cu acest brand”.

Cu ocazia aniversării au fost premiaţi cei mai buni angajaţi ai companiei. Au fost înmînate diplome de onoare şi scrisori de mulţumire, medalii jubiliare şi cadouri. Festivitatea a culminat cu un concert, un tort superb şi un fourchette.

Potrivit Ludmilei Negruța, compania are perspective grandioase, ea planifică să recupereze cota de piaţă într-o perioadă scurtă şi să ocupe cel puţin 30% din piaţă, precum şi să-şi bucure cumpărătorii cu diverse linii cosmetice, pentru care vor fi utilizate componente exclusiv naturale.

„Viorica-Cosmetic” a apărut pe piaţa Moldovei pe 12 mai 1989. Producţia VIORICA este unică prin faptul că este bazată pe extracte şi uleiuri din plante din Codrii Moldovei, dar și pentru că utilizează plante recunoscute pe plan mondial pentru calităţile lor cosmetice.

Produsele „Viorica” sînt create pentru a evidenţia feminitatea şi naturalețea, conferind catifelare pielii şi strălucire părului.


0
0
0
0
0

Ați găsit o eroare în text? Marcați-o și tastați Ctrl+Enter

Cum evaluați decizia de a indexa pensiile cu 6% începînd cu 1 aprilie?