X 
Transnistria stiri: 1381
Eurovision stiri: 501
Preşedintele stiri: 3991

Termoelectrica avertizează consumatorii

15 noi. 2017,, 09:00   Societate
7740 3

Nerespectarea unor reguli simple de către consumatori poate duce la perturbarea funcționării întregului sistem de încălzire ingineresc din bloc, dar și la deteriorarea echipamentele instalate în subsolul blocului, atenționează S.A. Termoelectrica.

Pentru a evita astfel de situații, întreprinderea recomandă locatarilor să respecte următoarele reguli:

  • Nu încercați să conectați/deconectați blocul de la căldură și apa caldă!
  • Nu interveniți în reglarea agentului termic de la branșamentul blocului (elevator sau Punct Termic Individual)! Dacă sînteți nemulțumiți de calitatea serviciilor de termoficare (este prea frig, sau prea cald în locuință) informați Gestionarului fondului locativ;
  • Nu interveniți cu modificări în setările de activitate ale Punctul Termic Individual! Mentenanța PTI-ului se află în responsabilitatea specialiștilor Termoelectrica S.A.! Dacă nu aveți căldură în calorifere, nu scoateți în exces aerul din calorifere și nici agentul termic, pentru că funcționarea PTI-ului poate fi blocată! Semnalați despre problema tehnică cu care vă confruntați specialiștii Gestionarului fondului locativ și furnizorul de energie termică;
  • Nu modificați sistemul ingineresc de alimentare cu căldură și apă caldă din interiorul blocului! Se interzice instalarea caloriferelor de alte dimensiuni decît cele prevăzute de proiectul tehnic al locuinței, precum și celor care nu corespund normelor (se recomandă montarea caloriferelor cu presiunea nominală ≥ 8-10 bar). Cereți sfatul Gestionarului blocului atunci cînd intenționați să înlocuiți caloriferele vechi cu altele noi.
  • În cazul în care depistați o scurgere de agent termic, avarii sau alte probele de ordin tehnic, luați legătura cu specialiștii Termoelectrica S.A. , prin intermediul aplicației Viber, la numărul de telefon 069-444-144.

Raportați problemele ce țin de calitatea serviciilor de termoficare și livrare a apei calde menajere, persoanelor responsabile de rețelele inginerești din cadrul ÎMGFL-ului. Datele de contact le găsiți pe site-ul www.termoelectrica.md, categoria ”Pentru consumatori”, rubrica ”Contacte ÎMGFL”.

Totodată, Serviciul Dispecerat General vă stă la dispoziție 24/24 ore pentru a semnala problemele tehnice legate de furnizarea apei calde și căldurii, la numărul de telefon: 022-441-138.

0
0
0
0
0

Adăuga comentariu

500

Ați găsit o eroare în text? Marcați-o și tastați Ctrl+Enter

© Business

Veți participa la recensămîntul în desfășurare, în Moldova?