X 
Transnistria stiri: 1399
Preşedintele stiri: 4053

Premierul Leancă cumpără "like-uri" pe Facebook?

11 iun. 2013,, 11:37   Societate
3909 6
Foto : EPA
Mass-media a descoperit că prim-ministrul Republicii Moldova a plasat publicitatea paginii sale pe Facebook, pentru a aduna mai multe "like-uri". Pentru fiecare vizitator el plătește rețelei sociale din SUA pînă la 22 de cenți pentru fiecare click pe publicitate. Mass-media se întreabă de unde se iau bani pentru campania de publicitate.

Proaspătul Prim-ministru al R. Moldova, care pînă nu demult ocupa funcția de ministru al Afacerilor Externe și Integrării Europene, a înțeles că rețelele de socializare joacă un rol extrem de important în comunicare și promovare.

După cum transmite Tribuna.md, Iurie Leancă și-a făcut săptămîna trecută o pagină oficială pe Facebook.com și una pe Twitter. Pe ambele pagini este menționat că contul este administrat de Iurie Leancă și echipa@PLDMoldova.

Pînă la acest moment, pagina lui oficială de pe Facebook a adunat aproape 2000 de like-uri. Auditoriul ţintă pentru R. Moldova este de 278 540 de persoane, iar preţul recomandat este de 0,10-0,22 USD pentru fiecare click pe publicitate. Astfel, în cazul în care cel puțin una din zece persoane a accesat publicitatea și a dat like paginii lui Leancă, costurile acestei campanii de publicitate ar constitui de la $ 2000 la $ 4400. De unde au fost luați bani pentru campania de publicitate nu se anunță.

Totodată Tribuna.md menționează că ex-premierul și liderul PLDM Vlad Filat a adunat 12500 de like-uri pe Facebook. Leancă a declarat pe contul său că îi "plac" paginile lui Filat, a Uniunii Europene, extinderii UE și a departamentului de asistență economică a Comisiei Europene, EuropeAid.

0
0
0
0
0

Adăuga comentariu

500

Ați găsit o eroare în text? Marcați-o și tastați Ctrl+Enter

La ce vor duce modificările la Codului Penal privind extinderea noțiunii de ”trădare de patrie”?