TEMELE PRINCIPALE Toate Știrile

mai multeminimizează

Google declară RĂZBOI spoturilor publicitare de pe internet

Google a anunţat că va elimina, din 2018, prin filtrare - ad filter, nu prin funcţia de ad blocker, reclamele invazive.

Concret, Chrome, browserul Google, va bloca automat anumite reclame, fiind filtrate cele care au fost considerate "inacceptabile" de Coaliţia pentru Reclame mai bune, o asociaţie cu zeci de membri, printre care şi Interactive Advertising Bureau, conform Business Insider.

De ce ad filter, și nu ad blocker? Pentru că vor fi eliminate doar pe cele intruzive, care compromit experienţa utilizatorilor.

Clipurile video care pornesc automat şi interstiţialele care acoperă tot ecranul sînt două exemple de tipuri de reclame care vor fi blocate în curînd de Chrome.

"Anumite reclame strică experienţele oamenilor şi îi fac să folosească programe de ad blocker, iar ad blockingul este o ameninţare asupra ecosistemului digital, afectează site-urile cu conţinut de calitate", spune reprezentantul Google, Scott Spencer.


Publisherii nu văd cu ochi buni vestea Google, deoarece astfel motorul de căutare capătă şi mai multe putere, decizînd astfel ce fel de reclame vor fi afişate. Google Chrome deţine aproximativ 60% din piaţă.

Urmărește-ne pe Facebook, dacă vrei să afli mai multe

Ați găsit o eroare în text? Marcați-o și tastați Ctrl+Enter


Știrile partenerilor noștri
Mai multe

Sondaj Toate

load