X 
Transnistria stiri: 1423
Eurovision stiri: 506
Preşedintele stiri: 3998

O moldoveancă a vîndut anul trecut plăcinte de 600.000 de euro. Cum a reușit

10 mai. 2017,, 11:11   Societate
2641 1

Sătulă să tot lucreze pe salariul minim, Nicoleta Hriţcu, absolventă a două facultăţi - artă şi economie - a decis pe cînd avea 30 de ani să îşi încerce norocul în afaceri pe piața din România.


Precum Don Quijote, tînăra moldoveancă nu a putut schimba lumea, dar a făcut din afacerea sa una de succes: 600.000 de euro cîştigaţi numai anul trecut.

În urmă cu aproape cinci ani a deschis prima cofetărie - „Cuptorul Moldovencei”, afacere ajunsă acum la un laborator şi trei spaţii de vînzare. Planurile pentru anul în curs vizează vînzări mai mari cu 30% faţă de cele din 2016, dar şi deschiderea unei noi cofetării şi a unui alt laborator, scrie Business Magazin.

„Sînt moldoveancă de la Soroca, de pe malul Nistrului”, se prezintă tînăra antreprenoare. „Lucrez la o transformare treptată din «moldoveancă», aşa cum mi se spunea în 2012, la «moldoveanca de la Cuptorul Moldovencei», aşa cum încep oamenii să-mi spună.”

Antreprenoarea spune că în 2012, cînd a început businessul, concurenţa în domeniu nu era atît de serioasă ca acum.

„Între timp, piaţa s-a mai aglomerat. Chiar şi aşa, sînt cîţiva jucători importanţi care îşi fac bine treaba, gîndesc lucrurile pe termen lung, au viziune şi e o reală plăcere să-i urmăreşti. Însă eu sînt de părere că încă mai este loc de surprize.” Odată cu creşterea puterii de cumpărare în România, crede ea, s-a schimbat şi comportamentul de consum, astfel că oamenii au început să iasă în oraş din ce în ce mai des. „Consider că în prezent piaţa încă nu este satisfacută pe toate segmentele. Mai ales în Iaşi, unde oferta nu este foarte puternică, fie că vorbim despre fast-food, restaurante gourmet, patiserii şi cofetării. Celelalte oraşe mari, cum ar fi Cluj, Timişoara şi mai ales Bucureşti, ne-au luat-o înainte în multe aspecte: diversitate, calitate, creativitate, design şi chiar unicitatea ofertelor.” Piaţa alimentaţiei publice este una dintre cele mai dinamic

În prezent, Cuptorul Moldovencei are 26 de angajaţi şi planurile vizează angajarea altor 7-8 persoane. Anul trecut, Cuptorul Moldovencei a raportat o cifră de afaceri de aproape 600.000 de euro, iar pentru 2017 Nicoleta Hriţcu şi-a stabilit ca obiectiv venituri de 800.000 de euro.
0
0
0
0
0

Adăuga comentariu

500

Ați găsit o eroare în text? Marcați-o și tastați Ctrl+Enter

La ce etnie vă atribuiți?