Transnistria stiri: 1423
Eurovision stiri: 506
Preşedintele stiri: 4000

Clienții JAGUAR LAND ROVER pot lua cunoștință de noile automobile apelând la tehnologiile realității virtuale

7 feb. 2017,, 16:43   Ştiri Auto
1776 0
Jaguar Land Rover, cel mai mare producător auto din Marea Britanie, prezintă o nouă metodă de comercializare a mașinilor prin utilizarea tehnologiilor realității virtuale, care permit clienților să cunoască noul model până la prezentarea lui în showroom.
Tehnologia avansată Jaguar Land Rover Virtual Reality Experience va apărea în centrele de dealeri ale companiei în cel mai apropiat timp. Cumpărătorii vor putea să vadă noul automobil în mărime naturală și să-i studieze detaliat particularitățile înainte ca acesta să apară pe piață. Grație celor mai avansate tehnologii digitale și animației realiste VR, în cadrul unui tur virtual clienții vor putea aprecia aspectul automobilului, dar și arunca o privire sub capota lui.
Virtual Reality Experience permite și vizualizarea salonului mașinii în diverse racursiuri. Cumpărătorul va beneficia și de un program special pentru tablete – aceasta le va permite să studieze și mai minuțios toate caracteristicile modelului ales
Andy Goss,director comercial Jaguar Land Rover: «Chiar dacă mașinile noastre nu ar fi atât de atrăgătoare, noua metodă de comercializare a lor oricum ar atrage clienți. Tehnologia Virtual Reality Experience le va permite dealerilor să se apropie și mai mult de consumatori și să învioreze procesul de comercializare ».
Tehnologia VR Experience, localizată în 20de limbi diferite, va fi prezentată în peste 1 500 centre de dealeri Jaguar Land Rover din 85 țări ale lumii. În Rusia ea va apare la sfârșitul iernii. Pentru prima dată ea a fost utilizată anul trecut în Marea Britanie, la lansarea SUV-ului Jaguar F-PACE, iar acum va fi folosită pentru fiecare model nou, începând cu generația a cincea Land Rover Discovery.
0
0
0
0
0

Adăuga comentariu

500

Ați găsit o eroare în text? Marcați-o și tastați Ctrl+Enter

La ce etnie vă atribuiți?