X 
Transnistria stiri: 1423
Eurovision stiri: 506
Preşedintele stiri: 4000

Serviciul „Telefonul Copilului” a recepționat pînă în prezent 18 000 de apeluri

8 ian. 2017,, 10:00   Societate
2972 0

Ultima zi a anului 2016 a fost memorabilă pentru consilierii S. În data de 31 decembrie, serviciului de asistență telefonică gratuită pentru copii din Republica Moldova a înregistrat al 18 000-lea apel de la lansarea serviciului.

Acest număr reflectă 14 732 apeluri unice şi 3 268 apeluri repetate, dintre care 12 156 au fost copii și 2576 adulți.

Principalele subiecte adresate specialiștilor de către copii sînt: comunicarea defectuoasă cu părinţii sau rudele apropiate, probleme de relaţionare între semeni, hîrțuire în şcoală sau în cercul de încredere, lipsa de comunicare şi sentimentul de singurătate, probleme emoţionale, subiecte de sexualitate, cazuri de violenţă, neglijare, exploatare sau trafic al copilului. Vîrsta copiilor care au telefonat la numărul 116 111 variază de la 9 la 17 ani.

De serviciile „Telefonul Copilului” au beneficiat și persoanele adulte care se informează despre: servicii alternative de protecţie, modalitatea de stabilire a regimului de întrevedere, modul de obţinere a ajutorului material, procedura de înscriere în instituţii preşcolare, drepturile copilului și obligaţiunile părinţilor în raport cu copiii etc.

Amintim că „Telefonul Copilului” 116 111 este un serviciu telefonic de asistență gratuită pentru copii, care şi-a început activitatea la 4 iunie 2014, fiind gestionat de Ministerul Muncii, Protecţiei Sociale şi Familiei și implementat de Centrul Internaţional „La Strada”.
0
0
0
0
0

Adăuga comentariu

500

Ați găsit o eroare în text? Marcați-o și tastați Ctrl+Enter

La ce etnie vă atribuiți?