Un angajat al unei rețele fast-food a atacat o clientă care a declarat că a fost înșelată

Un angajat al unei rețele fast-food a atacat o clientă care a declarat că a fost înșelată

Angajatul unui lanț de fast-food din Statele Unite a atacat o clientă, după ce aceasta fusese taxată de două ori pentru o comandă și venise să își ceară banii înapoi.


Deriance Ra'Shaiel Hughes, în vîrstă de 29 de ani, a fost acuzat de atac deosebit de grav, după ce femeia atacată s-a ales cu o fractură la picior, șase coaste rupte și numeroase fracturi la o mînă, informează Daily Mail.


Potrivit firmei de avocatură care o reprezintă pe victima de 55 de ani, femeia încerca să obțină retunarea unei sume de bani după ce fusese taxată de două ori pentru aceeași comandă.


Atacul a fost înregistrat, iar în filmare se vede cum femeia este urmată afara de cîțiva angajați, este luată pe sus de un bărbat despre care se crede că este Hughes, apoi este trîntită de pămînt.


În urma atacului, femeia a suferit deja două operații și are nevoie de luni de recuperare.


Potrivit publicației Tennessean, victima a vorbit la telefon cu managerul după ce a realizat că fusese taxată suplimentar și acesta i-a spus să vină în restaurant pentru rezolvarea problemei.


O altă filmare realizată în restaurant o arată pe victimă alături un angajat, iar acesta o acuză de rasism. Femeia a negat că a făcut vreo declarație rasistă.


Lanțul de fast-food Popeye a anunțat că l-a concediat pe angajatul în cauză.


Urmărește-ne pe Odnoklassniki, dacă vrei să afli mai multe

Ați găsit o eroare în text? Marcați-o și tastați Ctrl+Enter

Sondaj Toate

load