Difuzată între 7 dimineața și 1 dimineața, reclama se schimbă pe parcursul zilei. Pisica în 3 culori este filmată cum se trezește în clipurile care rulează dimineața, iar în timpul zilei stă în picioare și miaună la trecători. Seara, se întinde și adoarme cu capul sprijinit pe lăbuțe.
Deși afișajul se lansează oficial abia în 12 iulie, reclama a fost difuzată pentru teste încă de luna trecută. Iar „pisica Shinjuku” a atras deja atenția pe internet. Oamenii își exprimă pe rețelele sociale uimirea față de tehnologia folosită. Iar faptul că e vorba de o pisică atrage și mai mult atenția.
Pentru cei care nu pot vizita locul, una dintre companiile din spatele panoului publicitar a început chiar să transmită în direct o imagine a acestuia pe YouTube. Aceasta, deși proprietarii ecranului au avertizat că efectul 3D poate fi diminuat în funcție de unghiul de vizualizare.
Adăuga comentariu