Motivul pentru care Lufthansa a dat în judecată un pasager

Motivul pentru care Lufthansa a dat în judecată un pasager

Compania Lufthansa vrea să dea în judecată un pasager care a rezervat intenționat un bilet de avion, fără intenția de a se prezenta la îmbarcare.


Compania spune că pasagerul a exploatat sistemul de rezervare a biletelor, care oferă prețuri mai mici la biletele de avion cu escale multiple decît la zborurile directe.


Practic, pasagerul a cumpărat bilete pentru a ajunge la o destinație folosită pentru escală de compania aeriană și a plătit astfel mai puțin decît dacă ar fi rezervat un zbor direct.


Acest truc este folosit de tot mai mulți călători pentru a-și reduce costurile cu biletele de avion. Deși pare absurd, multe companii precum Lufthansa, Air France sau British Airways, folosesc o astfel de strategie.


Iar tot mai mulți pasageri încearcă să profite de acest sistem. Dintre toate companiile aeriene, Lufthansa este cel mai afectată de această practică, întrucît multe dintre zborurile sale au escale în Munchen sau Frankfurt.


În secțiunea de termeni și condiții, Lufthansa specifică în mod clar că pasagerilor le este interzis să folosească acest tertip.


De exemplu, un client poate găsi zboruri mai ieftine pe ruta Dublin-Londra-New York decît pe ruta Londra-New York. Astfel, călătorii își achiziționează primul bilet, dar se prezintă la îmbarcare direct pe aeroportul din Londra.


Acum, compania și-a modificat politica astfel încît pasagerii care apelează la acest truc pot avea surpriza de a descoperi că nu sînt primiți la bord, pentru că nu s-au prezentat la primul zbor.


Citește-ne pe Twitter, dacă vrei să afli mai multe

Ați găsit o eroare în text? Marcați-o și tastați Ctrl+Enter

Mai multe

Sondaj Toate

load