Afacerea va fi preluată de nepotul său, transmite Știri.md cu referire la hotnews.ro.
Shintaro Tsuji se va retrage din fruntea companiei de la 1 iulie, urmînd ca nepotul său, Tomokuni Tsuji, în vîrstă de 31 de ani să asigure conducerea executivă a companiei.
Shintaro a fondat compania Sanrio în 1960, specializată în vînzarea de cadouri, fiind una dintre primele companii nipone care a realizat potențialul comercial pe care l-ar putea avea metoda personalizării acestor produse.
Astfel, în 1974, a fost creată ”Hello Kitty”, o pisicuță albă, niponă, cu fundă roșie, care a devenit de departe cel mai popular și profitabil produs al companiei.
De la ”nașterea ei” (prima oară a apărut pe o poșetă pentru monede), Hello Kitty a trecut oceanul, în SUA, și a apărut pe numeroase produse destinate fetițelor și adolescentelor, de la teniși la prosoape, tricouri etc.
În ciuda unor decenii de mare succes pentru ”Hello Kitty”, în ultimii ani, compania Sanrio s-a confruntat cu o serie de probleme.
Sumele încasate din licență au scăzut cu 11% în anul fiscal 2019 față de 2018.
În același timp, compania s-a reorientat spre industria de divertisment, respectiv parcuri de amuzament și restaurante în Japonia, SUA și Marea Britanie.
Nepotul fondatorului, Tomokuni Tsuji, are totuși ceva în comun cu ”Hello Kitty”: amîndoi s-au născut pe 1 noiembrie. E drept, nepotul este cu 14 ani mai tînăr decît celebra felină.
Adăuga comentariu