Potrivit datelor transmise de compania Nielsen, cea de-a 91-a gală de decernare a premiilor Oscar, organizată duminică seară la Los Angeles, a fost urmărită de 29,6 milioane de telespectatori din Statele Unite. În 2018, gala Oscar a avut o audienţă medie de 26,5 milioane de telespectatori - un record negativ -, în scădere faţă de audienţa de 32,9 milioane de telespectatori înregistrată în 2017.
Creşterea de audienţă din acest an reprezintă o victorie pentru Academia de film americană (Academy of Motion Picture Arts and Sciences - AMPAS) şi pentru producătorii show-ului, care se aflau sub presiunea dorinţei de a creşte audienţa galei, în contextul în care numărul total de telespectatori a intrat de mai mulţi ani în declin.
Ceremonia de duminică seară s-a deschis cu o intrepretare a trupei rock Queen, alături de solistul Adam Lambert, fost participant la emisiunea "American Idol".
Ceremonia a fost cu aproximativ 40 de minute mai scurtă decît gala din 2018 şi a evitat tradiţionalul monolog de deschidere, în schimbul unor scurte scenete cu celebrităţi.
Mulţi critici TV au lăudat spectacolul Oscarurilor din acest an, spunînd că absenţa unui prezentator oficial a făcut ca show-ul să se desfăşoare mai repede şi i-a obligat pe producători să gîndească creativ şi să găsească soluţii pentru a-i amuza pe telespectatori.
Adăuga comentariu